اخبار داغ

اقدامی جدید برای گسترش لباس های نامتعارف؛

مانتوهای نوشته دار، اشانتیون جدید تولیدی ها به فروشگاه ها

مانتوهای نوشته دار، اشانتیون جدید تولیدی ها به فروشگاه ها
جدیدا برخی از تولیدی ها لباس های نامتعارف و نوشته دار را یا در لابه لای اجناس فروشگاه ها قرار می دهند و یا به عنوان اشانتیون به آنها هدیه می دهند و این فروشگاه ها هم این اجناس را در مغازه های خود در معرض دید قرار داده و به فروش می رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد مدتی است که لباس های عجیب و غریب در فروشگاه ها و مغازه های مختلف در سطح شهر فراوان دیده می شود، لباس هایی که یا نوشته هایی به زبان های دیگر که بسیاری حاوی معنای زشتی می باشند، دیده می شوند و یا تصاویری مبتذلی دارند که به راحتی به فروش می رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد , مدتی است که لباس های عجیب و غریب در فروشگاه ها و مغازه های مختلف در سطح شهر فراوان دیده می شود، لباس هایی که یا نوشته هایی به زبان های دیگر که بسیاری حاوی معنای زشتی می باشند، دیده می شوند و یا تصاویری مبتذلی دارند که به راحتی به فروش می رسند.,

 فراوانی این لباسها در فروشگاه ها و علاقه مندی برخی از افراد برای خریداری آنها تا حدی است که این روزها بر تن برخی از جوانان دیده می شود و به نظر می رسد نظارت بر خرید و فروش این لباسهای نامتعارف بسیار کمرنگ است.

,

 لباس هایی که تناسبی با فرهنگ ما ندارند و تنها ترویج بی حجابی را به دنبال داشته که این لباسها ادامه لباس های بدون دکمه، مانتوهای شنلی، آستین کوتاه، ساپورت های چسبان و ... هستند که روز به روز با مدل های جدیدی و با نام های مختلفی روانه بازار می شوند.

,

 لباس هایی که با اهداف خاص تولید و تهیه شده اند تا جوانان را از حجاب، دین و فرهنگ دور کنند و همه اینها برگرفته از فرهنگ غرب  است که متاسفانه در نبود نظارت های کافی بر این موضوع صورت می گیرد.

,

 علاوه بر شبکه های ماهواره ای، برنامه های مختلف و هزاران برنامه دیگر برای انحراف جوانان به خوبی می توان دریافت که هدف اصلی کمرنگ کردن حجاب است، همان حجابی که برای ما افتخار است این روزها عده ای فکر و ذهن جوانان را با پوشش های عجیب و غریب نشانه گرفته اند.

,

 این روزها در هر فروشگاهی که وارد شوی ردپایی از لباس هایی با نوشته های زشت، تصاویری مبتذل و یا به قول خودشان روزنامه ای دیده می شود که در اظهار نظر برخی از فروشندگان مغازه ها شنیده شده که این لباس های نامتعارف به عنوان اشانتیون به فروشگاه ها داده می شود.

,

 اما این که مسئولان مربوطه تا کنون چه  اقداماتی انجام داده که هنوز هم این لباسها به وفور دیده می شوند جای سوال دارد؟

,

 "محمد حسین جاویدان" مسؤول دفتر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: مدتی است که لباس های نوشته دار خصوصا مانتوهای پشت نوشته و روزنامه ای و حاوی تصاویری زشت در سطح بازار دیده می شود که از از ابتدای مشاهده این لباسها تا کنون 90 درصد آنها از سطح بازار بروجرد جمع آوری شده است.

,

 وی اضافه کرد: فروش این گونه لباسها در فروشگاه ها تخلف است و تا کنون در این راستا 10 مغازه فروش لباس های نامتعارف در بروجرد پلمپ شده است.

,

 به گفته وی متاسفانه در اظها نظر برخی از فروشندگان این لباسها شنیده  می شود که خودمان هم از خرید این لباسها خبر نداشتیم و  این لباسها را از جایی که خریدیم در لابه لای بارها گذاشته و پس از باز شدن بارها دیده شده که لباسها را فرستاده اند اما عده ای دیگر از فروشندگان این لباسها می گویند که این لباسها را در هنگام خرید به عنوان اشانتیون به ما داده اند.

,

 جاویدان اظهار داشت: گشت و بازرسی از فروشگاه های لباس فروشی در بروجرد ادامه دارد و با فروشندگان این لباسها برخورد می شود.

,

 انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه