اخبار داغ

استخدام نیروی انسانی در شبکه بهداشت و درمان استان اردبیل و شهرستان‌ها

استخدام نیروی انسانی در شبکه بهداشت و درمان استان اردبیل و شهرستان‌ها
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، تعداد 55 نفر از افراد واجد الشرایط را استخدام می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اورامی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش از محل مجوز شماره 209/863/د مورخه 95/2/26 و 209/2848/د مورخه 94/5/18 معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد 55 نفر از افراد واجد الشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و پس از طی مراحل گزینش به صورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در فایل ضمیمه بکارگیری می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اورامی,

 

,

سهم شهرستان مشگین‌شهر از این استخدامی سه نفر مرد به عنوان نگهبان که می‌بایست دارای مدرک تحصیلی کاردانی در یکی از رشته های تحصیلی گروه علوم انتظامی، گروه علوم اجتماعی، گروه حقوق، گروه روانشناسی، گروه روانشناسی، روابط عمومی، امور فرهنگی، تربیت بدنی، برق و تاسیسات و صرفاً بومی شهرستان و همچنین حداقل قد 170 سانتی متر باشد.

,

 

,

همچنین یه نفر سرایدار برای مرکز بهداشتی درمانی انار که می‌بایست دارای دارای مدرک تحصیلی دیپلم و صرفاً متاهل و بومی محل مورد تقاضا و مشروط به بیتوته نمودن در مرکز و همچنین حداقل قد 170 سانتی متر باشد.

,

 

,

فایل ضمیمه و جدول نیازهای شغلی

, فایل ضمیمه و جدول نیازهای شغلی,

 

,

فایل ثبت نام

, فایل ثبت نام,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه