اخبار داغ

استراتژی دشمن در فضای مجازی

استراتژی دشمن در فضای مجازی
در این بخش از جلسه کارگاه دشمن شناسی با معرفی جنگ افزارهای صهیونیستی آغاز شد و ایشان با پخش چند مستند کوتاه، پرده از نیات شوم سازندگان جاسوس کده های همیشه همراه صهیونیستی برداشته و علل پشتیبانی و حمایت روز افزون صهیونیسم جهانی را از شبکه های به اصطلاح اجتماعی تبیین کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین جلسه ی جبهه ی وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (جبهه ی اقدام)، صبح روز پنج شنبه ششم مرداد ماه، با حضور طلاب حوزه ی علمیه ی حضرت معصومه سلام الله علیها و اقشار مختلف مردم در شهر دماوند برگزارگردید. جلسه ی فوق با سخنرانی جناب آقای صادقی، تحلیل گر ارشد فضای مجازی و با موضوع "آوردگاه جدید جبهه ی حق و باطل" و برگزاری کارگاه آموزشی پیرامون مبحث دشمن شناسی به مدت پنج ساعت به طول انجامید. جناب آقای صادقی در ابتدای جلسه، پنج سوال بدیهی،کلیدی و مهم مطرح نمودند و خاطر نشان ساختند که" اهمیت و ارزش سوالات فوق به قدری مهم است که می توان تمام وقت جلسه و کارگاه آموزشی را به تشریح آنها اختصاص داد." ایشان سوالات فوق را بدین صورت بیان کردند: "1-آیا دشمن وجود دارد؟ 2-آیا دشمن دشمنی می کند؟ 3-آیا دشمن برای دشمنی خود علت و یا عللی دارد و اهداف و اغراضی را دنبال می کند؟ 4-آیا دشمن برای دشمنی خود از ابزاری نیز استفاده می کند؟ 5-آیا دشمن طرح و برنامه ای برای استفاده از ابزار خود دارد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جبهه ی وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی,

 

,

در ادامه ی جلسه ایشان با شرح تفضیلی پاسخ هر یک از سوالات، آمریکای جنایتکار و هم دستان صهیونیستی اش را به عنوان یکی از مصادیق روشن دشمن معرفی کردند و با اشاره به گوشه ای از جنایات رژیم صهیونیستی آمریکا در جهان با اشاره به جنگ ویتنام، بیان نمودند "برای داعیه داران خیر خواهی و مدعیان آزادی حقوق بشر، هیچ متاعی خوش خط و خال تر از آرزوها و خواسته های ظالمانه و مستکبرانه شان نیست و در این میان قربانی ماکیاولیسم مسلط برهمه چیز، مردمی هستند که در گام نخست باید فریب داده شوند و در گام بعدی انکار و حذف گردند!!!

,

هم چنین افزودند: "تنهاگوشه ای از جنایات انجام شده در جنگ ویتنام آن چیزی است که باعث شده هزاران کودک ویتنامی تا به امروز با معلولیت ها و نقص های مادرزادی به دنیا آمده و زندگی کنند."

,

 

,

ایشان در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران در شصت سال گذشته گفتند: "آیا می توان دشمنی را که بارها دشمنی و خصومت را در رفتار و گفتارش نثار ملت ایران کرده است؛ دست کم گرفت و یا خیرخواه و مصلحت اندیش فرض کرد؟! آیا می توان دشمنی راکه با مصادره ی اموال ایران، حمله نظامی به طبس، حمایت صدام و شروع جنگ تحمیلی علیه ایران، تأمین سلاح های شیمیایی عراق علیه ایران، حمله به کشتی ها و سکوهای نفتی، ساقط کردن هواپیمای مسافر بری ایران، حمایت از سازمان منافقین، اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، تهدید مستمر ملت ایران به حمله ی نظامی، مشارکت در ترور دانشمندان هسته ای ایران،  حمایت از گروهک های تروریستی، ساخت فیلم های ضد ایرانی با هدف تخریب وجهه ی ایران و سرانجام با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران، (که شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی از بارزترین مصادیق این دشمنی است) نادیده گرفت؟!

,

 

,

سپس در ادامه، جناب صادقی به معرفی شبکه های اجتماعی صهیونیستی پرداخته و آنها را جنگ افزارهای جدید دولت های متخاصم صهیونیستی نامیدند. ایشان با معرفی سرویس های جاسوسی_تروریستی آمریکا و برنامه های این نهادهای ضد امنیتی به چند پروژه ی مهم آژانس امنیت ملی آمریکا(NSA) و سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته ی دفاعی آمریکا(DARPA) پرداختند.این تحلیل گر ارشد فضای مجازی با تشریح پروژه ی تکنولوژی دست یابی به موفقیت یا پیشرفت های غیر منتظره (Breakthrough Technologies)، برنامه ی دشمن در زمینه ی مدیریت افکار و اذهان را موشکافی نمودند. هم چنین ایشان سه راهبرد استراتژی دشمن در فضای مجازی را به صورت جامع تبیین نمودند.

, (NSA), (DARPA), (Breakthrough Technologies),

 در این بخش از جلسه کارگاه دشمن شناسی با معرفی جنگ افزارهای صهیونیستی آغاز شد و ایشان با پخش چند مستند کوتاه، پرده از نیات شوم سازندگان جاسوس کده های همیشه همراه صهیونیستی برداشته و علل پشتیبانی و حمایت روز افزون صهیونیسم جهانی را از شبکه های به اصطلاح اجتماعی تبیین کردند.

,

ایشان در انتهای جلسه با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مطالبه گری، به معرفی جبهه ی اقدام پرداخته و آن را یکی از روش های مبارزه با نقشه های شوم دشمن در فضای مجازی دانستند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه