اخبار داغ

پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) ضریح قلوب عاشقان اهل بیت در سنندج+ عکس

پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) ضریح قلوب عاشقان اهل بیت در سنندج+ عکس
بار دیگر عطر صحن و سرای شمس الشموس انیس النفوس علی بن موسی الرضا (ع) شامگاه شنبه در کوچه پس کوچه‌های سنندج پیچید و نوای سلام و صلوات‌ها پرکشید تا بارگاه حرم رضوی و خادمان پرچم متبرک را ضریح قلوب عاشق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بار دیگر عطر صحن و سرای شمس الشموس انیس النفوس علی بن موسی الرضا (ع) شامگاه شنبه در کوچه پس کوچه‌های سنندج پیچید و نوای سلام و صلوات‌ها پرکشید تا بارگاه حرم رضوی و خادمان پرچم متبرک را ضریح قلوب عاشق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

شهرستان سنندج برای پنجمین سال متوالی میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد و فرش قرمز قلب مردمش را زیر قدوم طلایی خادمان حرم و حاملان پرچم متبرک آستان مقدس علی ابن موسی (ع) پهن کرد تا از فرش فلاکت به عرش عزت و سربلندی، آسایش و تقرب الهی برسد.

, .,

 

,

کوچه‌های شهر رنگ و بوی پنجره فولاد دارد و دل‌های آکنده از عشق پیر و جوان به دنبال پرچم سبز حرم پر می‌کشد. گام‌های عشق بر زمینی به تقدس وادی طوس گذاشته می‌شوند و چشم‌ها خیس باران دوستی خاندان اهل بیت (ع) و دست‌ها به سمت آسمان معنویت دراز می‌شود. اینجا سنندج است، شهری که امروز قطعه‌ای از بهشت مهمان اوست و چه زیباست عشق بازی این دل‌های شکسته با سوغات متبرک حرم، پرچم سبز رضوی.

, .,

 

,

بیرق امام رضا (ع) شامگاه شنبه به سنندج رسید و حرکت نمادین آن با حضورخانواده های پاسداران  از حسینیه انصار الرسول (ص) سنندج آغاز شد.

, .,

 

,

مردم  بار دیگر فرصتی بدست آوردند و ارادت خالصانه خود را به اهل بیت، ائمه اطهار و بویژه امام رضا(ع) نشان دادند.

, .,


 

,
,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,


 

, ,
,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه