اخبار داغ

سرمربی سردار بوکان نیامده برکنار شد

سرمربی سردار بوکان نیامده برکنار شد
مسئولان تیم فوتبال سردار بوکان از برکناری «احمد مومنی» سرمربی جدید این تیم در آستانه شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛ مسئولان تیم فوتبال سردار بوکان از برکناری «احمد مومنی» سرمربی جدید این تیم در آستانه شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس؛,

طه صالحی از اعضاء شورای فنی تیم سردار بوکان در همین رابطه ضمن تائید این خبر به خبرنگار کانی پرس گفت: از یک ماه پیش و به دنبال نهایی شدن حمایت شوای شهر از تیم سردار مذاکرات خوبی با احمد مومنی بازیکن پیشین تیم های لیگ برتری برای حضور قدرتمند سردار در لیگ دسته دوم انجام شده بود.

,

وی افزود: بی گمان شورای سرپرستی تیم فوتبال سردار بوکان مایل به همکاری با این مربی جوان بود ولی متاسانه خواسته های نابجا و زیاد خواهی وی باعث شود که در نهایت طرفین به عقد قرارداد رسمی نرسند.

,

وی از مهترین مشکلاتی که باعث قطع همکاری با سرمربی سردار شد را اعتماد نداشتن به بازیکنان بومی و محل اقامت بازیکنان غیر بومی دانست و عنوان کرد: تبعیض دربین بازیکنان بومی و غیر بومی کاملا برای شورای فنی سردار مشهود بود.

,

این عضو شورای فنی تیم سردار ادامه داد: متاسفانه طی چند روز گذشته عده ای از بازیکنان درخوابگاه تقریبا بدون امکانات ساکن بودن ولی چندبازیکن دیگه به سفارش سرمربی تیم در هتل اقامت داشتند و همین باعث نگرانی مسولان شده تا با این تبعیض ها باعث عدم همدلی بین بازیکنان شود و همین امر در پایان باعث قطع همکاری باشگاه با مربی انتخابی خود شد.

,

وی تصریح کرد: تیم سردار تمرینات خودرا پیگیری خواهد کرد و دراسرع وقت سرمربی جدیدتیم معرفی خواهدشد،

,

وی همچنین با اشاره به قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزود: امشب سرپرست تیم حسن صالحی رادعازم تهران خواهدشد تا درقرعه کشی فردا که درهتل آکادمی تهران برگزارمی شود شرکت کند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه