اخبار داغ

سید نظام موسوی:

دوگانه روحانی-احمدی‌نژاد در انتخابات 96 غلط است/فرد سوم با برنامه‌هایی مناسب خواهد توانست اعتماد مردم را جلب کند

دوگانه روحانی-احمدی‌نژاد در انتخابات 96 غلط است/فرد سوم با برنامه‌هایی مناسب خواهد توانست اعتماد مردم را جلب کند
مدیرعامل خبرگزاری فارس، روز گذشته در جمع مسئولین، جانشینان و مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ حضور یافت و به سوالات حضار پاسخ گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سید نظام‌الدین موسوی، فعال رسانه‌ای روز گذشته در جمع مسئولین، جانشینان و مسئولین سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ موضوع «جریان شناسی سیاسی» را مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: در انتخابات آتی نباید فضایی دوقطبی ایجاد شود؛ بلکه کاندیداها باید برنامه خود را در بخش سیاست خارجی، سیاست داخلی و حوزه اقتصاد و غیره به مردم و نخبگان ارئه دهند و مردم بر اساس برنامه ها به کاندیدا رأی دهند نه بر اساس احساسات و غرائز.

موسوی در توضیح انتخاب غریزی بیان داشت: انتخاب بر اساس غریزه این است که بگوییم وضع موجود نامناسب است و باید به فردی رأی داد که منتقد وضع موجود باشد؛ این انتخاب بر اساس غریزه می‌شود، بطور مثال انتخابات سال88 آقای موسوی فقط منتقد وضع موجود احمدی‌نژاد بود و حتی هیچ‌ برنامه‌ای برای اداره مملکت نداشت ولی چون فقط منتقد بود میزان رأی خوبی هم در مقابل آقای احمدی نژاد آورد؛ این وضع در انتخابات سال96 هم خواهد بود.

مدیر مسئول خبرگزاری فارس در ادامه یادآور شد:اینکه برخی از افراد معتقدند در انتخابات سال 96 یا احمدی نژاد است یا روحانی این پیش بینی غلط و نادرست است زیرا اگر فرد سومی با برنامه هایی مناسب و روندمند حضور یابد به یقین خواهد توانست اعتماد مردم راجلب کند.

سید نظام الدین موسوی تصریح کرد: دولت آقای روحانی در زمینه هایی از جمله سیاست خارجی دستاوردی به غیر از برجام نداشته است که آخرین  نظرسنجی ها حاکی از آنست که مردم  از برجام و خوش بینی سیاست‌مداران به آمریکا ناراضی اند.

موسوی افزود:در حوزه اقتصاد رکود حاکم بر اقتصاد مشکلات متعددی را برای حوزه اقتصادی کشور بوجود آورده است،فیش های نجومی از پاشه های آشیل دولت کنونی است که اگر به افکار عمومی پاسخ مناسبی پیرامون چرایی آن داده نشود در انتخابات آینده حتماً مشکل ساز خواهد شد.

وی در پایان گفت: بسیج دانشجویی در کرسی ها و تریبون های دانشگاه توانسته و خواهد توانست در اغناء افکار دانشجویان و اساتید و جریان سازی و گفتمان سازی نقش ایفا کند، این در حالی است که در زمان دانشجویی ما فضای دانشجویی به خوبی وضع کنونی نبود و این را مدیون دانشجویان و اساتید انقلابی هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛, .,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه