اخبار داغ

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنگان برگزار شد+ عکس

همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کنگان برگزار شد+ عکس
مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر ویژه خانواده های تحت حمایت و دانش آموزان نوجوان در این خانواده ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ همایشی تحت عنوان پیشگیری از اعتیاد ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کنگان با حضور مدیران و کارشناسان در سالن اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

در این همایش که دکتر ایرج اسماعیلی دبیر شورای تحقیقات اداره زندانهای استان تهران به عنوان سخنران ویژه مراسم،مهندس مهری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،عبدالنبی یوسفی فرماندار کنگان،کارشناسان نیروی انتظامی ،کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و مشاوران و کارشناسان امدادی حضور داشتند، آسیب ها ی اجتماعی مواد مخدر و راهکارا های پیشگیری از آن  به خانواد های مددجو آموزش داده شد.

, .,

, ,

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان در این همایش با اشاره به اینکه اعتیاد و خطر مبتلا  شدن نوجوانان به مواد مخدر همواره وجود دارد ، گفت: مسائل متنوعی در خصوص راههای پیشگیری و توانمندسازی خانواده ها در مقابله با اعتیاد و جلوگیری از بز هکاری های اجتماعی برای قشر جوان و نوجوان می باشد که در این همایش مورد بررسی قرار گرفت.

,

عبد الحسین رهبر بیان کرد: خانواده ها برای پیشگیری از اعتیاد جوانان و نوجوانان خود، باید روشهای صحیح از پیشگیری را بدانند تا بتوانند از ابتلای فرزند خود به اعتیاد جلوگیری کنند.

,

وی افزود:یکی از مهمترین عواملی که موجب می شود تا نوجوانان و جوانان از اعتیاد دور شوند حمایت و نظارت به موقع خانواده است.

,

دبیر شورای تحقیقات اداره زندانهای استان تهران نیز گفت: برنامه های پیشگیری از اعتیاد باید به گونه ای باشد که موجب تقویت عامل های بازدارنده و تضعیف عوامل مخاطره آمیز باشد.

,

ایرج اسماعیلی با مطرح کردن مهمترین استراتژی های جهانی استفاده شده در جهت پیشگیری از اعتیاد، یاد آور شد:برای انتخاب استراتژی ها، دانستن نیازها، مشکلات، پتانسیل ها و توانایی های اجتماعی ضروری است.

,

در این همایش که با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس،شورا و شهرداری شهر کنگان انجام گرفت، نمایشگاه عکسی نیز با این مضمون برپا شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه