اخبار داغ

نوسانات قیمت طلا در روزهای اخیر

نوسانات قیمت طلا در روزهای اخیر
انواع طلا در روزهای گذشته با کاهش قیمت همراه بوده است؛ به طوری که طلای ۱۸ عیار ۷۰۰ تومان، مثقال طلا ۴۰۰۰ تومان و هر اونس طلا ۱۱ دلار نوسان پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرخ طلا در روزهای اخیر روند کاهشی در پیش گرفته است؛ به گونه ای که هر گرم طلای ۱۸ عیار از هفته گذشته تا امروز با نوسان حدود ۷۰۰ تومانی همراه شد.

طلای ۱۸ عیار در اواسط هفته گذشته ۱۱۳ هزار و ۸۴۱ تومان در بازار آزاد عرضه شد و در روزهای بعد روند کاهشی پیدا کرد و در آخر هفته به ۱۱۳ هزار و ۲۷۵ تومان رسید و اوایل این هفته به حدود ۱۱۳ هزار و ۱۸۰ تومان کاهش یافت.

همچنین اونس جهانی از هفته گذشته تا به این هفته روند کاهشی را طی کرده است. اونس جهانی در حداکثر قیمت خود از هفته قبل تا امروز ۱۳۵۳ دلار قیمت دارد و در پایین‌ترین نرخ ۱۳۴۲ دلار عرضه شد تا در حدود ۱۰ روز گذشته ۱۱ دلار نوسان قیمت را تجربه کرده باشد.

مثقال طلا نیز مانند طلای ۱۸ عیار و اونس جهانی در این بازه زمانی روند نزولی داشته است. این نوع طلا در بالاترین قیمت خود طی این مدت ۴۹۴ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ حدود ۴۹۰ هزار تومان  قیمت خورد تا حدود ۴۰۰۰ تومان نوسان را پشت سر بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

 

,

منبع: ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه