اخبار داغ

مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن میاندورود خبر داد

اول تا 14 شهریور مهلت ثبت‌نام برای همکاری با مرکز آمار ایران

اول تا 14 شهریور مهلت ثبت‌نام برای همکاری با مرکز آمار ایران
مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن میاندورود گفت: افرادی که تمایل دارند به‌عنوان مأموران سرشماری همکاری با مرکز آمار ایران داشته باشند می‌توانند از اول تا 14 شهریور نام‌نویسی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مصطفی طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میانخبر، اظهار کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از تاریخ سوم مهر تا 25 آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندورود برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانخبر,

وی بیان کرد: سرشماری یکی از قدیمی‌ترین روش‌های جمع‌آوری اطلاعت بوده و تاکنون 7 سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور اجرا شده و امسال نیز هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم تا 25 آبان ماه سال جاری از سوی مرکز آمار ایران در کشور برگزار خواهد شد.

مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن میاندورود، خاطرنشان کرد: هدف کلی از این سرشماری جمع‌آوری اطلاعات در برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درباره تعداد، ساختار و ویژگی‌های عمده افراد جامعه و واحدهای مسکونی کل کشور بوده و در این راستا یک چارچوب آماری مناسب در زمینه خانوار و مسکن برای اجرای طرح‌های آماری تهیه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: سرشماری سال 95 برای نخستین بار در ایران در دومرحله به‌صورت اینترنتی و حضوری و بجای پرسشنامه و فرم‌های کاغذی مشارکت از طریق اینترنت و جمع‌آوری اطلاعات از طریق تبلت انجام خواهد شد.

طیبی با تأکید بر اینکه سرشماری به‌صورت حضوری و تکمیل فرم؛ پیچیده و پرهزینه است، افزود: مشارکت در پاسخگویی به‌صورت اینترنتی کمک زیادی در صرفه جویی وقت و کاهش هزینه خواهد بود و با توجه به ضریب بالای نفوذ اینترنت در استان مازندران، انتظار می‌رود شاهد مشارکت بالای 40 درصدی مردم در سرشماری اینترنتی باشیم.

وی یادآور شد: پیش از آغاز فرایند سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، افرادی که تمایل دارند به‌عنوان مأموران سرشماری همکاری با مرکز آمار ایران داشته باشند می‌توانند از اول تا 14 شهریور با مراجعه به سایت https://s95.sci.org.ir/.ir نام نویسی کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری میاندورود در ادامه گفت: در اجرای سرشماری نفوس و مسکن، سرپرستان خانوارها می‌توانند برای شرکت در سرشماری که به‌صورت اینترنتی انجام خواهد شد از تاریخ سوم تا 23 مهرماه با مراجعه به سایت sarshomari95.ir از طریق دفاتر پیشخوان دولت، کافی نت‌ها و از طریق اینترنت خانگی نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام کرده و با دریافت کد رهگیری، عملیات تکمیل اطلاعات آنها به پایان خواهد رسید.

طیبی با بیان اینکه از 24 مهرماه تا 25 آبان ماه سرشماری به‌صورت حضوری و با مراجعه مأموران سرشماری به درب منازل انجام خواهد شد، تأکید کرد: خانوارهایی که ثبت نام نکردند نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده از سوی کاربران، ثبت نام می‌کنند و خانوارهایی که به‌صورت اینترنتی نام نویسی کردند با ارائه کد رهگیری به مأموران سرشماری ثبت نام نهایی آنها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که به هر دلیلی در منزل خود حضور ندارند و موفق به ارائه اطلاعات و ثبت نام نشدند، با شماره تلفن‌هایی که مأموران سرشماری در درب منازل آنها قرار می‌دهند تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را به مأموران سرشماری ارائه دهند.

مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن میاندورود در پایان از عموم شهروندان شهرستان میاندورود دعوت کرد تا با مشارکت خود در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن و با ارائه آمار و اطلاعات دقیق، در برنامه‌ریزی صحیح و ارائه خدمات مطلوب‌تر در شهرستان سهیم باشند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه