اخبار داغ

توضیحات کیانی درباره علت برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز

توضیحات کیانی درباره علت برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز
محمد قربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در توضیح برکناری رییس دانشگاه آزاد واحد سقز گفت: تغییر و جابجایی مدیران یک امر طبیعی و عادی است و موضوع تغییر ریس دانشگاه آزاد سقز چند ماهی است که مطرح شده است اما منتظر استعلامات و کارهای اداری آن بودیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُرددانش؛ در اقدامی غیرمنتظره و بر اساس تصمیم دکتر کیانی رییس دانشگاه آزاد سنندج، روز دوشنبه دکتر شهباز محسنی رییس دانشگاه ازاد سقز برکنار و دکتر کیوان شافعی بعنوان رییس جدید معرفی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برای بررسی این تغییر در گفتگوی اختصاصی که با محمد قربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان داشتیم اظهار کرد: تغییر و جابجایی مدیران یک امر طبیعی و عادی است و موضوع تغییر ریس دانشگاه آزاد سقز چند ماهی است که مطرح شده است اما منتظر استعلامات و کارهای اداری آن بودیم .

,

 

,

وی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات دکتر شهباز محسنی رییس سابق دانشگاه آزاد واحد سقز گفت: شاید تا امروز توانسته ایم با دکتر محسنی همکاری داشته باشیم و از امروز دیگر بنابر دلایلی و شرایطی نتوانیم با هم همکاری کنیم پس این تغییر و جابجایی ها یک امر عادی است.

,

 

,

کیانی ادامه داد: دو سال پیش دکتر محسنی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مهاباد بود به پیشنهاد نمایندگان بر منصب ریاست دانشگاه آزاد واحد سقز نشست درحالی که نه من و نه امسئولان دانشگاه آزاد موافق نبودیم و حدود سه ماه هم جلوی حکم ایشان گرفته شد اما بالاخره ایشان هر چند ما مخالف بودیم رییس دانشگاه ازاد سقز شدند امروز هم به صلاحدید و بنا بر تشخیص اینجانب دکتر کیوان شافعی که قبلتر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد سنندج بود و از نیروهای جوان و بومی شهرستان سقز است را برای این پست معرفی کردیم که امیدواریم شافعی  با توانایی هایی که دارد باعث پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر این دانشگاه شود.

,

 

,

وی دلیل آنی شدن این تغییر را نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فقط سه هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید مانده است باید مسئول جدید فرصتی برای برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید داشته باشد.

,

 

,

وی در پایان افزود: آن موقع که دکتر شهباز محسنی از استان آذربایجان غربی آمد کسی اطلاع نداشت و ما هم نگفتیم بخاطر فشار سیاسی آمد الان هم طبیعی است که وقتی می رود کسی اطلاع نداشته باشد.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه