اخبار داغ

امام جمعه جلفا:

به خاطر حمایتم از ایجاد منطقه آزاد ارس پشیمانم

به خاطر حمایتم از ایجاد منطقه آزاد ارس پشیمانم
اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما، دوشنبه شب در گزارش ویژه خود بررسی موضوع متفاوتی را در دستور کار قرار داده بود. در این بخش به بررسی میزان رضایت مندی مردم و مسئولین شهرستان جلفا از منطقه آزاد ارس و میزان موفقیت این منطقه در حمایت از تولید داخلی و رفع معضل بیکاری پرداخته شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، امام جمعه شهرستان جلفا گفت: ما تلاشها ومکاتبات زیادی به منظور ایجاد و استقرار منطقه آزاد ارس انجام دادیم به امید آنکه منطقه آزاد بتواند گره از مشکلات ما مخصوصا در بخش اقتصاد و اشتغال جوانان باز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جلفانیوز,

حجت الاسلام و المسلمین علی انتظاری افزود: بابت حمایتم از ایجاد منطقه آزاد ارس پیشمانم! متاسفانه تنها کسانی که از ایجاد منطقه ارس سود می برند قاچاقچیان و دلالان هستند.
وی ادامه داد: از ورودی منطقه آزاد ارس تا خروجی آن شاهد مانور و خرید و فروش کالاهای خارجی و قاچاق هستیم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان اظهار کرد: از سال های قبل از ایجاد منطقه یک تولیدی در شهرستان بوده که مسئولان منطقه آزاد ارس این تولیدی را به اسم حمایت از تولیدکنندگان خارجی به همگان نشان داده و برای خود آمارسازی میکنند.
وی در پایان تصریح کرد: با بررسی آمارهای استانی میبینیم بعد از گذشته بیش از یک دهه از ایجاد منطقه آزاد ارس، این سازمان در کاهش نرخ بیکاری به هیچ وجه موفق نبوده است.

,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه