اخبار داغ

افتتاح پنج پروژه عمرانی با بیش از 31 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در بستک+تصاویر

افتتاح پنج پروژه عمرانی با بیش از 31 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در بستک+تصاویر
بخشدار مرکزی بستک خبر داد: 10 پروژه عمرانی در بخش مرکزی برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است که در دومین روز از این هفته، 5 پروژه عمرانی آن به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانگیریه، سید حبیب الله شیدایی بخشدار مرکزی بستک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، بخصوص شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای شناساندن و تبیین سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت تحکیم روابط مردم و دولت و افزایش اعتماد و مشارکت عمومی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانگیریه,

 

,

بخشدار مرکزی بستک خبر داد: 10 پروژه در بخش مرکزی برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است که 3 پروژه به شکل استانی و 7 پروژه به شکل شهرستانی است که در دومین روز از هفته دولت، 5 پروژه عمرانی آن با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مردم و مدیران دستگاه های اجرایی به بهره برداری رسید.

,

 

,

وی افزود: این پروژه ها شامل افتتاح پروژه روشنایی معابر روستای تدرویه، افتتاح پروژه احداث یک واحد گلخانه در روستای دهنگ، افتتاح  متمرکز 12 طرح سیستم آبیاری تحت فشار، افتتاح کلینیک دندانپزشکی روستای دهتل و افتتاح ساختمان دهیاری روستای چاه بنارد بود.

,

 

,

شیدایی بیان کرد: افتتاح طرح ویژه هادی روستای شیخ حضور، افتتاح خانه بهداشت روستای چاه بنارد، افتتاح سیستم روشنایی ورزشگاه های روستاهای چاه بنارد، زنگارد و انوه، افتتاح طرح انبارداری و سردخانه بالای صفر در روستای دهنگ، افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک بانوان احسان کوهیج، بازدید از کارگاه تولیدی پوشاک کریمی با حضور نمایندگان تشکل های بخش مرکزی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با سادات چاه بنارد، دیدار با اساتید و نخبگان بخش مرکزی از دیگر برنامه های هفته دولت در این بخش است.

,

 

,

بخشدار مرکزی بستک بیان کرد: علی رغم تمام محدودیت هایی که دولت با آن روبه رو بوده است با تخصیص اعتبارات سهم شهرستان در سال جاری، حدود 31 میلیارد و 148 میلیون ریال در بخش مرکزی و در سرفصل های مختلف مانند آموزش، بهداشت، عمران روستایی، فرهنگ و … هزینه شده است.

,

 

,

78 (4)

, 78 (4),

 

,

78

, 78,

 

,

78 (1)

, 78 (1),

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

78 (3)

, 78 (3),

 

,

78 (2)

, 78 (2),

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه