اخبار داغ

دبیر ستاد برگزاری پیاده روی اربعین دانشجویان استان البرز خبر داد:

ثبت نام پیاده‌روی نجف تا کربلا ویژه دانشگاهیان استان البرز در اربعین آغاز شد

ثبت نام پیاده‌روی نجف تا کربلا ویژه دانشگاهیان استان البرز در اربعین آغاز شد
ذوالفقاری گفت: ثبت نام پیاده‌روی نجف تا کربلا ویژه دانشگاهیان استان البرز در اربعین که سه روز پیش آغاز شده است تا 5 مهر ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ذوالفقاری دبیر ستاد برگزاری پیاده روی اربعین دانشجویان استان البرز در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر دانشجویان البرز ( اسنا )، با اشاره به هدف کلی ستاد پیاده روی اربعین دانشجویی برای اعزام به این سفر معنوی، اظهار داشت: تاثیر عظیم جهانی پیاده روی اربعین در دانشگاه ها این است، که بسیاری از دانشجویان با دیدن و درک مفاهیم به خودی خود وارد این نهضت شده و اتحاد جهانی را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری پیاده روی اربعین دانشجویی در پنج زمینه فعالیت می کند، افزود: اعزام دانشجویان استان البرز به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از اهم فعالیت های این ستاد است.

ذوالفقاری به فعالیت های فرهنگی این ستاد اشاره کرد و گفت: ارائه پک های فرهنگی در زبان های مختلف طی مسیر پیاده روی نجف تا کربلا صورت می گیرد.

دبیر ستاد اجرایی پیاده روی اربعین دانشجویی استان البرز بیان کرد: در صورت داشتن شرایط ایجاد موکب های فرهنگی شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم استان البرز به زائرین معرفی می شود.

وی از دیگر اهداف این ستاد دنبال کردن گفتمان اربعین عنوان و تصریح کرد: اخذ مجوز خروج برای دانشجویان، سایر کاروان های استان البرز که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند توسط این ستاد انجام می گیرد.

ذوالفقاری با بیان اینکه امسال پنجمین سفر دانشجویان البرزی به پیاده روی اربعین است، خاطر نشان کرد:  این مهم به همت بسیج دانشجویی استان البرز صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان در اربعین حسینی ویژه برادران است، گفت: به دلیل نداشتن شرایط مساعد امکان اعزام برای خواهران وجود ندارد.

دبیر اجرایی ستاد برگزاری پیاده روی اربعین دانشجویان استان البرز ادامه داد: این ستاد در نظر دارد در سالهای آتی با اتخاذ تدابیر و ایجاد شرایط مطلوب اعزام دانشجویی خواهران را در دستور کار خود قرار دهد.

ذوالفقاری به زمان ثبت نام دانشجویان و دانشگاهیان استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت نام از 1 شهریور آغاز شده است و تا 5 مهر ماه در پایگاه های بسیج دانشجویی، دانشگاه های استان البرز ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی بر این است که با کمترین وجه دریافتی،  بهترین امکانات رفاهی برای زائرین فراهم شود، گفت: به دلیل عدم وجود زیر ساخت در کشور عراق هزینه های جاری نسبت به خدمات داده بالا تر است و به دنبال کاهش هزینه در عراق هستیم تا هزینه های دریافتی از زائرین کمتر شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسنا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه