اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه و تره بار مطرح کرد؛

انار وارداتی محصول آفریقاست نه ایران!

انار وارداتی محصول آفریقاست نه ایران!
رئیس اتحادیه میوه و تره بار در واکنش به خبری مبنی بر واردات انار ایرانی به کشور، گفت: انار وارداتی محصول آفریقاست نه ایران!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مهاجران رییس اتحادیه میوه و تره بار در گفت و گو با خبرنگار «رازق» در واکنش به خبری مبنی بر واردات انار ایرانی به کشور، اظهار کرد:انار وارداتی محصول آفریقاست نه ایران!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رازق,

وی افزود: اخرین محصول انار ایرانی برای تفت یزد می باشد که در برج یازده می آید و اینکه اناری را صادر کنند و در برج چهارم یا پنجم سال بعد مجددا به کشور وارد شود قابل پذیرش برای ما نیست.

, .,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار با تأکید بر اینکه انارهای وارداتی تازه و محصول  آفریقاست، گفت: بازار میوه آرام است و قیمت میوه ها نسبت به سال قبل تغییری نکرده است.

,

مهاجران ادامه داد: یک تا دو قلم میوه از رده خارج شده و برخی میوه ها نوبرانه هستند، گفت: آلبالو و گیلاس دیگر به آخر فصل رسیده و انار راوند کاشان که اولین انار ما در تابستان در برج 5 عرضه شده  و نارنگی تخم ژاپنی تولید ساری و گرگان نیز همین روزها وارد بازار می شود.

,

به گزارش «رازق» مدیرکل میوه‌های گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفته بود؛ «واردات انار صورت گرفته از منطقه آزاد اروند نیز انجام شده است اما این اناز همان محصول ایرانی است که در کشورهای عربی دوباره به ایران آمده است».

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه