اخبار داغ

مسجد نیمه تمام دهنو رودبار در انتظار دستان سخاوتمند؛

حسرت شنیدن صدای اذان از مناره مسجد به دل روستاییان

حسرت شنیدن صدای اذان از مناره مسجد به دل روستاییان
روستای دهنو کوهستان شهرستان رودبارجنوب مسجد ندارد،مسجد این روستا نزدیک به هفت سال هست که ناتمام مانده و حسرت شنیدن نوای دلنشین و ملکوتی اذان از مناره مسجد صاحب الزمان بردل اهالی این روستا مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از”رودبار ما“؛مسجد خانه خدا بر روی زمین و مکانی مقدس برای مسلمانان است و قرآن کریم دستور داده تا مسلمانان نماز را به بهترین و زیباترین شکلش، که جماعت است در مساجد اقامه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما, رودبار ما, مسجد خانه خدا بر روی زمین و مکانی مقدس برای مسلمانان است و قرآن , کریم دستور داده تا مسلمانان نماز را به بهترین و زیباترین شکلش، که جماعت است در مساجد اقامه کنند.,

مسجد همیشه محلی برای کسب آرامش روانی و بازگشت دوباره به زندگی بوده است، اما مردم روستای دهنو کوهستان با حدود۶۰خانوار در ۴۰کیلومتری شهرستان رودبار جنوب از این نعمت محروم هستند.

, مسجد همیشه محلی برای کسب آرامش روانی و بازگشت دوباره به زندگی بوده است، اما مردم روستای ,

مسجد صاحب الزمان روستای شهیدپرور دهنوکوهستان منتظر نگاه خیرین مسجدساز است خیرین همت کنید؛مسجد این روستا نزدیک به هفت سال هست که ناتمام مانده و حسرت شنیدن نوای دلنشین و ملکوتی اذان بردل اهالی این روستا مانده است.

,

ساختن مسجد پاداش بزرگی دارد، چون مسجد از صدقات جاریه‌ای است که تا زمانی از آن استفاده می‌شود، ثوابش قطع نمی‌گردد و حدیث پیامبر در صحیح بخاری بر عظمت اجر و پاداش آن دلالت می‌کند که می‌فرمایدمَنْ بَنَى لِلَّهِ مَسْجِدًا بَنَى اللَّهُ لَهُ بَیْتًا فِی الْجَنَّهِ». «کسی که برای خدا مسجدی بسازد، خداوند مانند آن برای او در بهشت خانه‌ای می‌سازد».

, ساختن مسجد پاداش بزرگی دارد، چون مسجد از صدقات جاریه‌ای است که تا زمانی از آن استفاده می‌شود، ثوابش قطع نمی‌گردد و حدیث پیامبر, در صحیح بخاری بر عظمت اجر و پاداش آن دلالت می‌کند که می‌فرماید, مَنْ بَنَى لِلَّهِ مَسْجِدًا بَنَى اللَّهُ لَهُ بَیْتًا فِی الْجَنَّهِ». «کسی که برای خدا مسجدی بسازد، خداوند مانند آن برای او در بهشت خانه‌ای می‌سازد,

یا در حدیثی از پیامبرگرامی اسلام، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) نقل شده است: «کسی که مسجدی برای خدا بسازد، اگرچه به اندازه لانه گنجشکی باشد، خداوند خانه‌ ای برایش در بهشت مهیا می‌ کند.»

,

ساختن مسجد و یا مشارکت در آن هر دو ستوده و خوب است و به هر کس به اندازه انفاق و عمل و زحمت پاداش داده می شود اگر با نیّت درست و اخلاص انجام شده باشد. لذا از همه مؤمنان و خیران  دعوت می‌شود تا در تکمیل این مسجد، ساکنان روستای دهنو کوهستان را همیاری کنید تا برای شما صدقه جاریه ای نزد خداوند نوشته شود.

, ساختن مسجد و یا مشارکت در آن هر دو ستوده و خوب است و به هر کس به اندازه انفاق و عمل و زحمت پاداش داده می شود , اگر با نیّت درست و اخلاص انجام شده باشد. لذا از همه مؤمنان و خیران  دعوت می‌شود تا در تکمیل این مسجد، ساکنان روستای دهنو کوهستان را همیاری کنید تا برای شما صدقه جاریه ای نزد خداوند نوشته شود. ,

photo_2016-08-28_20-27-03

, photo_2016-08-28_20-27-03, photo_2016-08-28_20-27-03,

photo_2016-08-28_20-27-09

, photo_2016-08-28_20-27-09, photo_2016-08-28_20-27-09,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه