اخبار داغ

در شهرستان گرمه،

نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان مشخص شدند
باقری رئیس ورزش و جوانان شهرستان گرمه از پایان رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی استان گرامیداشت 3 هزار شهید خراسان شمالی و هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در 2 رشته کورس و کوهستان به میزبانی شهرستان گرمه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه،,

وی گفت: این مسابقات همزمان با هفته دولت در دو رشته کورس و کوهستان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و بیش از 80 ورزشکار از شهرستان‌های گرمه، جاجرم، شیروان و بجنورد حضور داشتند.

,

باقری اظهار داشت: در پایان این مسابقات یک‌روزه در رشته استقامت جاده و رده سنی بزرگسالان حامد برات پور از بجنورد به مقام قهرمانی رسید و مهران محمدی از شیروان و جمال حریری از بجنورد دوم و سوم شدند.

,

وی گفت: در رده نوجوانان و رشته استقامت جاده، امیرحسین کوهستانی از بجنورد بر سکوی نخست ایستاد و محمدجواد مهریزی و حمیدرضا فرهادی هر دو از جاجرم دوم و سوم شدند.

,

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه ادامه داد: در رشته کوهستان بزرگسال احمد پارسا، حمید زیبایی و عبدالله صالح‌آبادی هر سه از جاجرم در سکوی اول تا سوم ایستادند.

,

وی بیان داشت: در همین رشته و رده سنی جوانان هادی ابراهیم بانو از گرمه اول شد و جواد حافظی از گرمه و میلاد غلامی از جاجرم دوم و سوم شدند.

,

هادی باقری گفت: در رشته کوهستان نوجوانان نیز علی ‌اکبری، علیرضا باقری و جواد قزلی هر سه از گرمه اول تا سوم شدند.

,

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات جهت کسب سهمیه در تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد افزود: رکاب‌زنان در رشته کورس مسیر 7 کیلومتری از محل دوراهی هفت پل تا اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه و مسیر 40 کیلومتری از دوراهی شورک تا گرمه را پیمودند و در رشته کوهستان نیز مسیر 10 کیلومتری سالن خلیج‌فارس ایور تا فرمانداری گرمه طی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه