اخبار داغ

گزارش اختصاصی دانا از فساد در تلگرام(2)

فعالیت آزادانه گروه های ضد اسلام در تلگرام/ دعوت گسترده به بی خدایی در شبکه های مجازی/ دولت همچنان سکوت می کند

فعالیت آزادانه گروه های ضد اسلام در تلگرام/ دعوت گسترده به بی خدایی در شبکه های مجازی/ دولت همچنان سکوت می کند
فعالیت بسیار زیاد شبکه های بی خدایی ، دیدن زدایی و ضد اسلام به حدی است که هر استفاده کننده ای از تلگرام را با خود آشنا می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تلگرام از همان ابتدای ورود به ایران، با موافقان و مخالفان زیادی همراه بود. موافقان بر تسهیل در ارتباطات و استفاده از تکنولوژی روز را از دلایل استفاده از تلگرام می‌دانستند و مخالفان هم ضمن عدم امنیت و حریم خصوصی  اطلاعات کاربران، عدم نظارت و کنترل در کانال‌های مغایر با ارزش ها و مستهجن را از دلایل فیلتر این نرم افزار می‌دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از همین رو  وزیر ارتباطات در رابطه با فیلتر شدن تلگرام در عبارت کلی گفته بود:  سیاست دولت این است که هیچ یک از شبکه‌های اجتماعی که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند، فیلتر نمی‌شوند.

, .,

 

,

جدال موافقان و مخالفان ادامه داشت و از آنجائیکه گویی دست اندرکاران ارتباطاتی کشور، اهداف سیاسی، اقتصادی و حتی فرهنگی را دنبال می‌کردند، تلاش کردند تا تلگرام با همه مشکلات امنیتی، اخلاقی، و سیاسی  فیلتر نشود.

,

 

,

فارغ از جدال موافقان و مخالفان تلگرام، واقعیت این است که هم اکنون هر کسی می تواند با اندک دانشی اقدام به راه اندازی کانال و یا گروهی در تلگرام نماید و هر گونه مطلبی اعم از مطالب مفید و یا ناسالم را در آن بارگزاری کند. مشکل اینجاست که چون سرور این شبکه در خارج از کشور است، بنابراین هیچ گونه نظارت، حق شکایت و یا پیگیری لازم و قابل قبول را نمی‌توان در مقابل آن داشت،  شاید برای همین است که دشمنان نظام اسلامی از این فرصت نهایت سوء استفاده را نموده‌اند و با راه اندازی هزاران کانال  و سوپر گروه های متسهجن، ضد دین و ضد نظام، بدون هیچ محدودیتی در کشور چشم و ذهن جوان و خانواده ایرانی را نشانه گرفته اند.

,

 

,

در ادامه سلسله گزارش های فساد در تلگرام، در این گزارش تنها به بخشی از فعالیت های کانال های ضد دینی و ضد خدا می‌پردازیم که اکثراً با برنامه و هدف های  از قبل تعیین شده، به طور مشخص برای ضربه زدن به دین اسلام فعالیت می‌کنند. در این کانال‌ها که به راحتی در دسترس جوان و نوجوان ایرانی قرار دارد، مطالب شبه انگیز، توهین و تمسخر ارزش های دینی و اخلاقی به راحتی بیان می‌شود.

,

 

,

نمونه ای از کانال های ضد دینی:

, نمونه ای از کانال های ضد دینی:,

 

,

, , ,

, ,

 

,

یکی دیگر از اقدامات گسترده در این کانال ها القای تحریف قرآن با استناد به اسناد نامعتبر و بی پایه و اساس است:

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

این کانال ها با استناد به اخبار نامعتبر و تمسخر احکام و قوانین اسلامی، اقدام به تخریب عقاید و افکار افراد می‌کنند.

,

نمونه ای از تخریب اعتقادات و القای شک به عدالت خدا:

, نمونه ای از تخریب اعتقادات و القای شک به عدالت خدا:,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

نمونه ای از خشن نشان دادن اسلام

, نمونه ای از خشن نشان دادن اسلام,

 

,

ربط دادن خشونت های داعش به تصمیمات نابخردانه سعودی های به اسلام و ایران:

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

در این کانال ها در موارد متعددی به پیامبر اعظم(ص)‌و ائمه اطهار(سلام الله) نسبت ها و توهین های ناروایی میپردازند که در این گزارش از بیان آنها معذوریم.

, در این کانال ها در موارد متعددی به پیامبر اعظم(ص)‌و ائمه اطهار(سلام الله) نسبت ها و توهین های ناروایی میپردازند که در این گزارش از بیان آنها معذوریم.,

 

,

در نظام بین الملل هیچ دولتی را نمی توان یافت که اینگونه، به فضایی نظیر تلگرام آزادی بدهد که روز و شب علیه دین و فرهنگ و سیاست آن کشور، سم پاشی کند و درصدد ربودن عقل ها و افکار عمومی باشد.

,

اینکه امروز منفعل شدن دولت در برابر چنین پدیده تهدیدآفرینی همچون تلگرام را شاهد هستیم، برای هیچ یک از آگاهان قابل توجیه نیست الا یک دلیل و آن هم گره خوردن منافع حزبی و شخصی برخی با شبکه اجتماعی تلگرام که امروز تیشه ای را برای نابودی ریشه خانواده های ایرانی برداشته است و بسیاری در غفلت عظیم به سر می برند.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه