اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیر خبر داد:

10 تا 50 درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه

10 تا 50 درصد تخفیف شهریه برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیر از اعمال 10 تا 50 درصدی تخفیف در شهریه دانشجویان جدید الورود این مرکز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیریمیز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیر با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست دانشگاه آزاد برای ایجاد شرایط تحصیل برای اقشار کم درآمد، اعمال این تخفیف در شهریه دانشجویان جدید الورود می تواند راه را برای ادامه تحصیل علاقه مندان به علم و دانش فراهم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

وی با بیان اینکه میزان تخفیف در رشته های مختلف متغیر است افزود: صرف نظر از اعمال تخفیف 10 تا 50 درصدی شهریه، مدیریت دانشگاه می کوشد با ملاحظه شرایط مالی دانشجویان تا حد ممکن شرایط را برای ادامه تحصیل دانشجویانی از اقشار مختلف جامعه با هر نوع توان مالی فراهم آورد.

,

 

,

 اسماعیلی ادامه داد ثبت‌نام و پذیرش بدون آزمون دانشجو در رشته های مختلف کاردانی، کارشناسی و کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

,

 

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیر تصریح کرد: داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه، دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه برای ثبت نام در مقاطع کاردانی الزامی است.

,

وی افزود: متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کاردانی به کارشناسی می توانند صرف نظر از نوع رشته دیپلم و کاردانی خود در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

,

وی اظهار داشت:نام نویسی از روزهای گذشته از طریق مراجعه حضوری به دانشگاه و یا مراجعه به سایت www.azmoon.org آغاز شده و علاقه مندان می توانند با همراه داشتن مدارک خود(کپی شناسنامه،کارت ملی،عکس و آخرین مدرک تحصیلی) و مراجعه به مرکز در اسرع وقت ثبت نام نمایند.

, www.azmoon.org,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه