اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان خبر داد:

حضور ۱۴۰ هنرور بومی در نمایش«فصل شیدایی»

حضور ۱۴۰ هنرور بومی در نمایش«فصل شیدایی»
دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» با اجرا ۱۴۰ نفر از هنرمندان بومی اجرا می شود افزود: این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی بمدت ۱۰ شب در رشت اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخوبان، حجت الاسلام مهدوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه نمایشی «فصل شیدایی» نمایش بزرگ هنری است که با همکاری جبهه فرهنگی و سپاه قدس گیلان در رشت برگزار خواهد شد اظهار کرد: این نمایش توسط مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) و حمایت از سازمان رسانه ای اوج در رشت برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان,

وی با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» با اجرا ۱۴۰ نفر از هنرمندان بومی اجرا می شود افزود: این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی بمدت ۱۰ شب در رشت اجرا خواهد شد.

,

دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان محل برگزاری جشنواره را دهکده مقاومت استان عنوان کرد و گفت: در کنار این نمایش،نمایشگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با رویکرد ارائه محصولات فرهنگی و اسلامی برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فعالیت های تشکل های مردم نهاد، هیئت ها و مراکزی که در راستای استقرار انقلاب اسلامی تلاش می کنند در معرض دید عموم قرار می گیرد.

,

وی هنر را یکی از ابزارهای موثر برای اتصال مفاهیم دینی عنوان کرد و افزود: هنر مهمترین ابزار در جنگ نرم است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه