اخبار داغ

کارگاه‌های زیرپله ای بلای جان کارخانه کیان وین‌سا ملایر/ فعالیت کارخانه با یک‌دهم ظرفیت

کارگاه‌های زیرپله ای بلای جان کارخانه کیان وین‌سا ملایر/ فعالیت کارخانه با یک‌دهم ظرفیت
کارخانه کیان وین سای ملایر این روزها حال‌وروز خوشی نداشته و یکی از واحدهای تولیدی معرفی‌شده به ستاد تسهیل استان همدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ سال 95 با نام‌گذاری شعار "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری نوید از اقدامات فراوان در راستای تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

پس‌ازاین نام‌گذاری دولت برای اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی  قرارگاه اقتصاد مقاومتی را تشکیل داده تا چرخه اقتصاد کشور فعال‌تر شود.

,

 در استان‌ها نیز ستاد تسهیل برای رفع مشکلات واحدهای تولدی آغاز به کارکرده و مشکلات این واحدها در این ستادها بررسی می‌شود.

,

, ,

یکی از واحدهای تولیدی که به ستاد تسهیل استان همدان معرفی‌شده است کارخانه کیان وین سا ملایر بوده است.

,

کلنگ اجرای کارخانه کیان وین سا ملایر از سال 84 و با سرمایه گزاری بخش خصوصی به زمین شده شد و در سال 87 با 80 میلیارد ریال سرمایه گزاری افتتاح شد.

,

این کارخانه به‌منظور تولید درب و پنجره‌های یو پی‌وی‌سی در افتتاح‌شده و با استاندارهای آلمان مشغول تولیدشده است اما این روزها این واحد تولید حال‌وروز خوشی نداشته و یکی از واحدهای تولیدی معرفی‌شده به ستاد تسهیل استان همدان است.

,

, ,

مهدی حاتمی در بازدید خبرنگاران ملایر از این کارخانه با اشاره به آخرین وضعیت این واحد تولیدی اظهار داشت: این کارخانه به‌منظور تولید درب و پنجره‌های یو پی‌وی‌سی با اندازه‌های استاندارد افتتاح‌شده و توانایی تولید روزانه سه هزار مترمربع درب و پنجره را دارد.

,

 وی گفت: با توجه به اینکه در ایران قانون اجرای درب و پنجره‌ها با اندازه‌های یکسان و استاندارد اجرانشده و هر کارفرما اندازه‌ای دلخواه برای پروژه خود در نظر گرفته  و برای تولید در این کارخانه باید کارفرما مراجعه کند.

,

مدیر شرکت کیان وین سا با اشاره به فعالیت 30 نفر در کارخانه بیان کرد: اوج کار این کارخانه در سال 91 بوده که 90 نفر در سه نوبت در کارخانه مشغول به کار بودند اما  با توجه به رکود صنعت ساختمان و  فعالیت کارگاه‌های زیر پله‌ای این کارخانه با کاهش نیرو مواجه شده است.

,

, ,

وی افزود: در حال حاضر 30 نفر در یک نوبت در این کارخانه مشغول به کار بوده و دو خط برش دوبل کارخانه خاموش است و کارخانه روزانه 400 مترمربع تولید دارد.

,

حاتمی گفت: پس از تأسیس این شرکت در ملایر بیش از 15 کارگاه تولیدی در شهر ملایر زده‌شده که بعضاً کارکنان این شرکت این واحدها را تولید کرده‌اند.

,

وی کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه استاندارد را از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مسئله در تولیدات این شرکت استفاده از پروفیل‌ها و ابزار و یراق استاندارد و ساخت درب و پنجره‌های استاندارد بوده که همین امر باعث افزایش قیمت محصولات تولیدی این شرکت شده است.

,

مدیر شرکت کیان وین سا ملایر با اشاره به کم‌فروشی و عدم پرداخت مالیات و عوارض در کارگاه‌های زیر پله‌ای  گفت: متأسفانه استانداردها و آیین‌نامه‌های از استاندارد بودن درب و پنجره حمایت نکرده و همین امر باعث سوءاستفاده برخی شده است.

,

وی گفت: در صنعت ساختمان استاندارد جای خود را به قیمت داده و برخی از کارفرمایان به‌جای توجه به استاندارد قیمت گرا هستند.

,

حاتمی با اشاره به تزریق 90 میلیاردی صاحب شرکت برای رونق کارخانه بیان کرد: به دنبال جذب مشتری از خارج از ایران بوده و در حال حاضر رایزنی‌هایی برای صادرات محصولات به عراق، غنا و ساحل‌عاج شده است.

,

, ,

وی با اشاره به معرفی شرکت کیان وین سا ملایر به ستاد تسهیل استان بیان کرد: یکی از مشکلات این واحد تولیدی مشکل سرمایه در گردش بوده  که به همین منظور به ستاد تسهیل استان معرفی شد.

,

مدیر شرکت کیان وین سا ملایر افزود: پس از چهار ماه بررسی و با پیگیری مسئولین و نماینده‌های ملایر مبلغ 13 میلیارد ریال وام برای این واحد تولیدی مصوب شد.

,

وی با اشاره به نیاز تغییر در آیین‌نامه‌های ساختمان بیان کرد: در استانداردهای ساختمان نیازمند توجه به استاندارهای درب و پنجره بوده و این امر نیازمند توجه نمایندگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه