اخبار داغ

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید اهل تسنن خراسان شمالی

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید اهل تسنن خراسان شمالی
فرمانده ناحیه مقاومت راز و جرگلان از برگزاری نخستین یادواره شهدای اهل تسنن خراسان شمالی فردا چهارشنبه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز، ریحانی، فرمانده ناحیه راز و جرگلان با اعلام این خبر گفت: اولین یادواره بزرگداشت ۲۸شهید والامقام اهل تسنن خراسان شمالی ، ساعت ۹ صبح در مسجد دهستان حصارچه با سخنرانی حجت الاسلام یعقوبی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
وی افزود: از 28 شهید استانی، 6شهید از شهرستان مانه و سملقان و 22 شهید از راز و جرگلان با اهدای جان خود ما را سرافراز کردند.
,
 
,
ریحانی گفت: به دلیل اینکه این شهدا مربوط به چند شهرستان بودند با هماهنگی سه شهرستان بجنورد و راز و جرگلان و مانه و سملقان تدابیر یک یادواره باشکوه اخذ شده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای اولین بار این یادواره در شهرستان حصارچه برگزار می شود.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت راز و جرگلان تشریح کرد: مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان جهت حضور در این یادواره دعوت شده اند،خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه اهل تسنن و علمای برجسته اهل تسنن مدعوین این برنامه باشکوه هستند.
,
 
,
وی افزود: با توجه به تبلیغات گستره در سطح شهر و شبکه اجتماعی خصوصا شبکه های اهل تسنن امید داریم شاهد حضور پررنگ آحاد مردم باشیم و این اتحاد مشت محکمی بر دهان استکبار و دنبال کننده های اختلاف شیعه و سنی باشد.
,
 
,
وی با توجه به نزدیکی دهه امامت و ولایت  هدف از برگزاری یادواره شهدای اهل تسنن را تقویت همدلی بین مسلمانان و به ظهور کشاندن وحدت شیعه و سنی عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/رض
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه