اخبار داغ

نایب رییس هیأت مدیره شرکت سندن ایرانیان:

ثبات اقتصادی لازم در کشور ایجاد شده است/سایت جدید راه اندازی می شود

ثبات اقتصادی لازم در کشور ایجاد شده است/سایت جدید راه اندازی می شود
نایب رییس هیأت مدیره شرکت سندن ایرانیان گفت: شرکت سندن با داشتن یک سایت تولیدی در گلپایگان، شرکت راستی‌کار و مجموعه سندن ایرانیان در شهرصنعتی البرز، بیش برای بیش از 820 نفر ایجاد اشتغال کرده و ساخت سایت جدید را نیز در برنامه‌های آتی خود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای البرز، شاهپور سامعی نایب رییس هیأت مدیره شرکت سندن ایرانیان در مصاحبه با ندای البرز گفت: شرکت سندن دارای ۴ واحد تولیدی است که عمده قطعات مورد نیاز خودروسازان بزرگی همچون ایران خودرو و سایپا را تأمین می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای البرز, ندای البرز,

سامعی افزود: شرکت سندن با داشتن یک سایت تولیدی در گلپایگان، شرکت راستی‌کار و مجموعه سندن ایرانیان در شهرصنعتی البرز، بیش برای بیش از ۸۲۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و ساخت سایت جدید را نیز در برنامه‌های آتی خود دارد.

,

وی ادامه داد: با همکاری دولت در تأمین ارز مورد نیاز، خواهیم توانست خط  تولید کمپرسور را نیز در این شرکت راه‌اندازی کرده و بیش از ۷۰ درصد قطعات مود نیاز آنرا در داخل کشور تولید کنیم.

,

نائب رییس هیأت مدیره شرکت سندن ایرانیان عنوان کرد: علی‌رغم وجود تحریم‌ها، تولیدات این شرکت در چند سال اخیر افزایش داشته است، زیرا هم اکنون هر دو شرکت خودرو‌ساز بزرگ کشور در بالاترین میزان تولید خود بسر می‌برند.

,

سامعی با اشاره به اثر گذاری تحریم‌ها بر فعالیت‌های این شرکت بیان داشت: در گذشته تحریم‌ها موجب افزایش قیمت تجهیزات و قطعات موردنیاز ما شده بود، زیرا مجبور بودیم تا تجهیزات مورد نیاز خود را از طریق کشورهای واسطه و با تغییر بسته بندی وارد کنیم.

,

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ثبات اقتصادی لازم در کشور ایجاد شده است اضافه کرد: با همه این تلاش‌ها سیستم بانکی ما دارای مشکلاتی است، زیرا هنوز از طریق صرافی‌ها، واسطه‌ها و برخی بانک‌های معدود ارز مورد نیاز خود را تأمی می‌کنیم که این کار موجب افزایش قیمت ارز مورد نیاز بخش صنعت شده است.

,

نائب رییس هیأت مدیره شرکت سندن ایرانیان یادآور شد: با دستور جدید وزارت صنایع  و معادن  و با توجه به تک نرخی شدن ارز می‌توانیم با سایر کشورها بصورت مستیقیم رابطه داشته باشیم و حتی در مسیر صادارت تولیدات خود به خارج از کشور گام برداریم.

,

سامعی در خاتمه اظهارداشت: سندن ایرانیان افتخار دریافت جایزه اول صادرات از شرکت ساپکو را نیز در کارنامه عملکرد خود دارد و با حمایت دولت خواهد توانست در آینده صنعت کشور، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نقش‌آفرینی کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه