اخبار داغ

امام جمعه موقت الیگودرز:

عید قربان عامل وحدت و تجلی انسجام مسلمانان جهان است

عید قربان عامل وحدت و تجلی انسجام مسلمانان جهان است
امام جمعه موقت الیگودرز گفت :عید قربان تجلی انسجام اسلام و عامل وحدت همه مسلمانان می باشد و فلسفه اصلی آن قربانی نمودن هوای نفس در راه خداوند متعال است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از هیجار ،حجت الاسلام سهراب ترکی درخطبه های نماز عید سعید قربان گفت: عید قربان تجلی انسجام اسلام و عامل وحدت همه مسلمانان جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

امام جمعه موقت الیگودرز،عکس،تصویر،حجت الاسلام ترکی

, امام جمعه موقت الیگودرز،عکس،تصویر،حجت الاسلام ترکی,

وی ادامه داد :حضرت ابراهیم (ع) در این روزحاضر به  قربانی فرزند عزیر خود شد وبا پیروزی در امتحان خداوند به مقام امامت دست یافت و فلسفه اصلی این عید قربانی نمودن هوای نفس در راه معشوق حقیقی خداوند متعال است .

,

امام جمعه موقت شهرستان گفت: روز عرفه فرصتی مناسب برای  شناخت خود می باشد وعید قربان روز قربانی نمودن هوای  نفس است و اگر در شب های قدر و روز عید فطر نتوانستیم آنطور که باید بندگی نماییم روز عید قربان فرصتی مناسب برای رها سازی دنیا وعبادت به درگاه خداوند است.

,

 خطیب نماز ضمن تبریک دهه ولایت وبا اشاره به اینکه باید توجه بیشتری به این مسئله  نمود افزود  : دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر می باشد که مبلغین  باید در این دهه به مسئله امامت و ولایت توجه ویژه ای نمایند .

,

حجت الاسلام ترکی اظهار داشت : امروزه همه جهانیان معتقدند که حاکمیت ولایت فقیه عامل اصلی پیروزی در برابر توطئه های مستکبران است  و باید همه پشتیبان ولی امر مسلمین جهت حفاظت از دستاوردهای نظام باشیم .

,

نماز عید قربان در الیگودرز،عکس،تصویر

, نماز عید قربان در الیگودرز،عکس،تصویر,

لازم بذکر است نمازعید سعید قربان صبح امروز   با حضوراقشار مختلف مردم درمصلی الیگودرز و به امامت حجت الاسلام ترکی اقامه شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه