اخبار داغ

دلیلی برای پنهان کردن آمار فوت شدگان زلزله وجود ندارد؛

پاسخ نماینده اسلام آبادغرب به ادعای نماینده کرمانشاه

پاسخ نماینده اسلام آبادغرب به ادعای نماینده کرمانشاه
نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو به ادعای نماینده مردم کرمانشاه در مورد تعداد کشته‌های زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه پاسخ گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، در حالی که احمد صفری نماینده کرمانشاه دیروز با جملاتی احساسی کشته های حادثه زلزله را چند برابر اعلام کرد، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد غرب در پاسخ به او گفت: مردم باید به آمار ارائه شده از سوی ستاد بحران درخصوص تعداد فوت‌شدگان و مجروحان توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد،,

وی افزود: هیچ دلیلی برای پنهان کردن آمار فوت شدگان زلزله وجود ندارد، قطعا اعلام آمار درباره کشته شدگان آن هم به یکباره بیش از دو برابر خلاف واقعیت است و ممکن است تحت تاثیر فضای احساسی چنین سخنی طرح شده باشد.

,

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: شخصا از ساعات اولیه زلزله به صورت میدانی در مناطق زلزله زده حضور داشتم، قاطعانه اعلام هرگونه آماری به غیر از آنچه که ستاد بحران اعلام کرده را تکذیب می‌کنم چون مطمئنم ستاد بحران آمارها را صادقانه بیان کرده و دلیلی ندارد که آمار کشته‌ها کم و زیاد اعلام شود.

,

وی افزود: مسئولان ستاد بحران در هر محله و شهر و منطقه و روستا حضور پیدا کرده در این مناطق مراسم سوگواری برگزار می‌شود حتی در مناطقی که احتمال داده می‌شود افرادی زیر آوار مانده باشند ابتدا تحقیق محلی انجام شده مبنی بر اینکه مفقودی وجود دارد یا خیر و بعد از آن وارد عملیات می‌شوند.

,

فلاحت پیشه تاکید کرد: محور این گزارشات براساس افراد محلی در روستاها و شهر است چون خود مردم بیشتر در جریان تلفات هستند.

,

وی افزود: تجربه تاریخی نشان داده است که هیچ‌گاه در کشور ما درباره آمار حوادث طبیعی دروغ گفته نشده است و این موضوع اکنون نیز حاکم است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه