اخبار داغ

یک کارشناس سیاسی مطرح کرد:

کوتاه آمدن مقابل آمریکا عزت نظام را به خطر می اندازد/ مشکلات امر به معروف و نهی از منکر با صدور بخشنامه حل نمی‌شود

کوتاه آمدن مقابل آمریکا عزت نظام را به خطر می اندازد/ مشکلات امر به معروف و نهی از منکر با صدور بخشنامه حل نمی‌شود
کارشناس سیاسی با گلایه از عملکرد برخی مسئولان که با تغافل، ضعف ایمان یا هر دلیل دیگری در دشمن شناسی از خود سستی نشان می دهند، گفت: برخی با این تصور باطل که با کوتاه آمدن مقابل آمریکا و کنار آمدن با او مشکلات کشور برطرف می شود عزت نظام و کشور را به خطر انداخته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال امینی کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار گوهرشادنیوز با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از تأکیدات همیشگی رهبری، مقام عظمای ولایت است، تصریح کرد: بخشی از این فریضه بزرگ در مسأله عفاف و حجاب تجلی می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گوهرشادنیوز,

امینی با بیان این مطلب که اصولی از قانون اساسی به مسأله حجاب پرداخته، افزود: تبصره هایی بر قانون امر به معروف و نهی از منکر در سال 62، 75 و سال گذشته با هدف هرچه بهتر اجرا شدن این قانون تصویب گردید.

,

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه مشکل اجرای امر به معروف و نهی از منکر صرفاً با صدور بخشنامه حل نمی شود، اظهار داشت: همانطور که به نماز به عنوان یک واجب دینی اهمیت می دهیم تلاش کنیم به همان میزان هم به امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم.

,

وی با بیان این مطلب که باید از ترک امر به معروف و نهی از منکر هم مثل تأخیر نماز احساس عذاب وجدان کنیم، ابراز داشت: باید بدانیم و فرهنگ سازی کنیم که ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر آسیب ها و پیامدهای جبران ناپذیری را به دنیال خواهد داشت.

,

امینی عزت، آبرو و استقلال همه جانبه کشور را یکی از برکات ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست، خاطر نشان شد: امام خمینی (ره) به لطف خداوند این عزت را برای ایران به ارمغان آوردند و رهبر انقلاب در ادامه از این ارمغان حفاظت می کنند و هر ایرانی با نظارت و امر به معروف و نهی ازمنکر مسئولین باید در این حفاظت سهیم باشد.

,

این کارشناس سیاسی با گلایه از عملکرد برخی مسئولان که با تغافل، ضعف ایمان یا هر دلیل دیگری در دشمن شناسی از خود سستی نشان می دهند، گفت: برخی با این تصور باطل که با کوتاه آمدن مقابل آمریکا و کنار آمدن با او مشکلات کشور برطرف می شود عزت نظام و کشور را به خطر انداخته اند.

,

وی در پایان متذکر شد: تجربه آنچه در منطقه، ترکیه و مصر رخ داده است، نشان می دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست و همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند; "آمریکا شیطان بزرگ است، آمریکا تروریست بذات است، آمریکا طبل تو خالی است، آمریکا ام الفساد قرن است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند."

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه