اخبار داغ

نظر هاشمی رفسنجانی در مورد قدرت نظامی و موشکی در سال‌های 63 و 95 + عکس

نظر هاشمی رفسنجانی در مورد قدرت نظامی و موشکی در سال‌های 63 و 95 + عکس
هاشمی رفسنجانی در سال 63 در مورد قدرت نظامی می‌گوید: از قدرت موشکی و زمینی ایران دنیا گیج شده است ولی در سال 95 در دیدار با مدیران آموزش‌وپرورش از الگو قرار دادن ژاپن و آلمان برای کنار گذاشتن نیروهای نظامی سخن می‌گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، بعد از اظهارات هاشمی رفسنجانی در جمع مدیران آموزش‌وپرورش در مورد نیروهای نظامی که گفته بود: اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی در ادامه می‌گوید: نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و ازاین‌رو با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش‌بنیان برای خود درست کردند لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران بازشده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند؛ مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.

,

بعدازاین اظهارات بود که شخصیت‌های مختلف سیاسی و نظامی در سخنان مختلفی نسبت به این سخنان واکنش نشان دادند ولی باملاحظه کتاب خاطرات هاشمی در سال 63 می‌بینیم که نظرات دیگری در مورد نیروهای نظامی از وی ثبت‌شده است.

,

وی در کتاب خاطرات خود در سال 93 و در اواخر این سال در چند نوبت به وجود قدرت نظامی اشاره می‌کند و حتی در بخشی از این کتاب می‌نویسد: "از قدرت موشکی و زمینی ایران دنیا گیج شده است."

,

بخشی از اظهارات هاشمی در مورد نیروهای نظامی و قدرت موشکی ایران در کتاب خاطراتش در سال 63

,

 

,

960385

, 960385,

960386

, 960386,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه