اخبار داغ

وضعیت فرهنگی شهر رؤیاها رسیدگی شود؛

برگزاری کنسرت پاپ به اسم «جشن ولایت» با پول بیت المال!

برگزاری کنسرت پاپ به اسم «جشن ولایت» با پول بیت المال!
شهردار اصفهان پاسخ بگویند که آیا جذب مشتری از طریق تبلیغ کاذب بلیط رایگان کنسرت، آن هم با این ظرفیت محدود سالن مراسم درست است؟ آیا برای این مجموعه بزرگ تفریحی نمی توان برنامه های فرهنگی متناسب و در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن در نظر گرفت؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، مجموعه شهر رؤیاها که متعلق به شهرداری اصفهان است و در حال حاضر تحت بهره برداری شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) می باشد، در اقدامی بسیار قابل تامل و به اسم جشن های دهه ولایت، اقدام به جذب مشتری از طریق برگزاری کنسرت پاپ کرده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

متأسفانه این رویه مسبوق به سابقه است و عید امسال نیز همین مجموعه به بهانه برگزاری کنسرت رایگان برای بازدیدکنندگانش، اقدام به جذب مشتری می نمود و درحالی که سالن برگزاری برنامه فقط حدود ۳۵۰ صندلی داشت، جمعیت چندهزار نفری (که عموما هم مسافران شهرهای دیگر بودند) به بهانه ی تماشای رایگان اجرای موسیقی به شهر رویاها مراجعه می کردند و در کمال تعجب با جمله «سالن پر است» و «بلیط تمام شده» مواجه می شدند که موجی از نارضایتی و انتقاد در میان تمام این گردشگران ایجاد می شد!

شایسته است جمالی نژاد شهردار اصفهان به این نکته پاسخ بدهند که اصولا شرح وظایف شهرداری چیست و آیا برگزاری کنسرت با پول بیت المال و به اسم کار فرهنگی صحیح است؟

, کنسرت رایگان,
,
,

توجه شما را به سخنان علما و بزرگان شهر جلب می کنم که اینگونه صدای اعتراضشان در آمده است:

زعیم حوزه علمیه اصفهان با انتقاد از مسئولانی که عامل برگزاری کنسرت های موسیقی در شهر هستند، می گوید: «این کنسرت های موسیقی که در شهر اصفهان در شبانه روز برگزار می شود بسیار افتضاح است، زنان و مردان در کنار یکدیگر نشسته اند و سوت و کف می زنند، در قرآن چنین مسأله ای نکوهش شده است که ارتباط زن و مرد این قدر تنگاتنگ شود.»

حضرت آیت الله مظاهری در پایان گفتند: «همه لوازمی که دشمن برای ذلیل کردن ما تدارک دیده است در زمینه جنگ نرم است، بدانید پیروزی دشمن در گرو به سرانجام رساندن همین جنگ نرمی است که چندین سال پیش به راه افتاده است.» (+)

جذب مشتری به چه قیمتی؟

آیا جذب مشتری از طریق تبلیغ کاذب بلیط رایگان کنسرت، آن هم با این ظرفیت محدود سالن مراسم درست است؟ که در نهایت هم بر اساس شنیده ها عید امسال علی رغم برگزاری کنسرت های گوناگون، تراز مالی این مجموعه منفی بوده است!

آیا برای این مجموعه بزرگ تفریحی نمی توان برنامه های فرهنگی متناسب و در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن در نظر گرفت؟

در پایان با توجه به وضعیت نامساعد فرهنگی شهر رویاها (مثل اختلاط زن و مرد در بازی های آبی و…) و همینطور انتقادات جدی وارد به این مجموعه، لازم است شهردار محترم اصفهان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر فکری اساسی به حال و روز این مجموعه کنند و به جای این سبک اقدامات زرد برای جذب مشتری، تحولی اساسی در این مجموعه رخ دهد که منجر به استفاده همگانی مردم اصفهان و ارتقای سطح فرهنگی و تفریحی جامعه شود.

, توجه شما را به سخنان علما و بزرگان شهر جلب می کنم که اینگونه صدای اعتراضشان در آمده است:, توجه شما را به سخنان علما و بزرگان شهر جلب می کنم که اینگونه صدای اعتراضشان در آمده است:,
,
,
,
, +,
,
, جذب مشتری به چه قیمتی؟, جذب مشتری به چه قیمتی؟,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه