اخبار داغ

امام جمعه زرین دشت:

عید غدیر خم بزرگترین عید اسلامی است

عید غدیر خم بزرگترین عید اسلامی است
امام جمعه زرین دشت گفت: عید غدیر خم را باید هر چه باشکوه برگزار کنیم چرا که این عید یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمانان است و می تواند به عنوان یک محور اساسی وحدت را تحکیم بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرنوشت ،حجت السلام  حسن علیقلی زاده در خطبه های نماز جمعه امروز زرین دشت گفت: تبیین واقعه غدیر و شناخت حضرت علی (ع) مهمتر از جشن و شادی در این روز فرخنده است.
وی افزود:  عید غدیر خم را باید هر چه باشکوه برگزار کنیم چرا که این عید یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمانان است و می تواند به عنوان یک محور اساسی وحدت را تحکیم بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرنوشت,
,

امام جمعه زرین شت در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین معلمان در تعلیم وتربیت وهدایت جوانان ، نوجوان وکودکان در سال تحصیلی جدید گفت: اگر معلمان از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند وکارشان را خوب انجام ندهند ،جرمی نا بخشودنی را مرتکب شده اند و باید وظیفه اصلی و ذاتی معلمی را به جا آورند.

,

حجت السلام علیقلی زاده با اشاره به 31 شهریور ،سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران در سال 59 افزود: همانطور که ملت ایران در دفاع مقس با ایمان راسخ ، وحدت ، ایستادگی و صبوری پیروز شد ، ملت های منطقه نیز همین راه را پیش گرفته و در آینده پیروزی از آن مسلمانان است.

,

وی در پایان با اشاره به خباثت آل سعود و آل خلیفه گفت: این ملعون صفتان داعش را تجهیز می کنند و در مجامع بین الملل هم با پول حضور دارند.
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه