اخبار داغ

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان؛

سیستان و بلوچستان قهرمان کشور در مسابقات ووشو کمربند طلایی شد

سیستان و بلوچستان قهرمان کشور در مسابقات ووشو کمربند طلایی شد
رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تیم سیستان و بلوچستان در سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو کشور کمربند طلا به مقام قهرمانی دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عباس شیبک در گفتگو با اوشیدا اظهار داشت: تیم سیستان و بلوچستان در سومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو کشور کمربند طلا به نام شهید زنده سردارحاج قاسم سلیمانی مقام نخست را از آن خود کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به مدت ۲ روز در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه درسالن فرهنگی ورزشی بعثت با همکاری فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، سپاه قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، فرماندهی نیروی انتظامی استان، سپاه زاهدان، نمایندگان مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری زاهدان، اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، شورای شهر زاهدان و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با کیفیت و کمیت بالای انجام شد.

شیبک ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور کمربند طلایی با حضور ۱۷۰ فایتر در قالب ۲۲ تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در رده نوجوانان سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در رده نوجوانان تیم های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند ابراز داشت: در رده بزرگسالان نیز سیستان و بلوچستان، مازندران و فارس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام///

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه