اخبار داغ

مسئول سازمان اوج گیلان خبر داد؛

استقبال ۶ هزار نفری از شب سوم نمایش فصل شیدایی رشت

استقبال ۶ هزار نفری از شب سوم نمایش فصل شیدایی رشت
دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی گیلان از استقبال شش هزار نفری مردم از سومین شب برگزار این نمایش در دهکده‌ی مقاومت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رحمانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: با توجه به استقبال ویژه‌ی مردم در سومین شب اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی (جمعه) و حضور نزدیک به ۶ هزار نفر از علاقمندان تقاضا می‌شود حضور خودشان را به شب های پایانی نمایش موکول نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود:  دو شب گذشته، پذیرایی به سبک پیاده روی اربعین مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفت.

,

رحمانی ادامه داد: از مردم هنردوست گیلان تقاضا می‌کنیم تا حد امکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی به محل برگزاری نمایش خودداری و از وسایل عمومی تعبیه شده در سطج شهر استفاده کنند.

,

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان با بیان اینکه اتوبوس‌های رایگان از میدان مصلی شهر رشت به سمت محل نمایش از ساعت ۱۸ الی ۲۰ مهیاست و در پایان نمایش نیز سرویس برگشت دایر می باشد اظهار کرد: بلیط نمایش کاملا رایگان بوده و غیر قابل خرید و فروش است و این بلیط ها بعنوان دعوتنامه ای جهت توزیع مناسب و هدفمند مخاطبان در طول ۱۰ شب و همچنین شرکت در قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات توزیع می‌شود.

,

وی تأکید کرد: عزیزانی که بلیط شب‌های گذشته را دریافت و به هر دلیل امکان حضور نداشته اند می‌توانند در شب‌های آتی با همان بلیط مهمان فصل شیدایی باشند.

,

رحمانی افزود: توزیع بلیط در سطح شهر رشت؛ از طریق سایت و همچنین در محل ورودی و نیز نمایشگاه فرهنگی جنب سالن نمایش انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه