اخبار داغ

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت/جریمه 200 میلیونی برای قاچاقچی سیگار در زاهدان

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در هفته ای که گذشت/جریمه 200 میلیونی برای قاچاقچی سیگار در زاهدان
رئیس شعبه ویژه مبارزه با تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در ایست و بازرسی کوله سنگی از یک خودروی پژو بیش از 475 باکس سیگار قاچاق کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، مهمترین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان,


محکومیت 90 میلیون ریالی برای راننده قاچاقچی

,
, محکومیت 90 میلیون ریالی برای راننده قاچاقچی, محکومیت 90 میلیون ریالی برای راننده قاچاقچی,

رئیس شعبه گلوگاهی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: شخصی که با یک دستگاه خودروی اتوبوس اقدام به جابجایی کالای قاچاق از مسیر زاهدان به کرمان بدون مدارک و بصورت غیرقانونی می نموده در ایست و بازرسی نصرت آباد توسط مأمورین پلیس آگاهی مدیریت مبارزه با قاچاق کالاشناسایی که در بازرسی از خودروی وی تعداد 24400 نخ سیگار،280 کیلو برنج و 250 متر پارچه از وی کشف شد.

,

مرتضی بزی بیان داشت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید و رسیدگی به پرونده در شعبه گلوگاهی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان آغاز گردید.

,

وی بیان داشت : با شروع رسیدگی و بررسی اوراق و محتویات پرونده و پس ازاخذ آخرین دفاعیات متهم شعبه اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 90میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت نمود.

,

دود 95 هزار نخ سیگار قاچاق به چشم متخلف رفت

, دود 95 هزار نخ سیگار قاچاق به چشم متخلف رفت, دود 95 هزار نخ سیگار قاچاق به چشم متخلف رفت,

رئیس شعبه ویژه مبارزه با تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا در ایست و بازرسی کوله سنگی به خودروی پژو 405 مشکوک که پس از بازرسی مشخص شد متخلف اقدام به حمل 475 باکس سیگار حاوی 95 هزار نخ سیگار کرده است که در این راستا خودرو توقیف و پرونده متشکله به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

,

حسن حاجی نژاد افزود: در ادامه فرآیند رسیدگی با توجه به اثبات تخلف و خلاف واقع بودن مستندات و مدارک متخلف شعبه مربوطه اقدام به صدور رای مبنی بر ضبط کالاهای مکشوفه و محکومیت جزای نقدی به میزان 200 میلیون ریال کرد و در این راستا خودروی حمل کالای قاچاق هم مصادره شد.

,

محکومیت راننده اتوبوس حامل کالای قاچاق
مأمورین ایست وبازرسی نصرت آباد در حوزه استحفاظی خود در حین کنترل و بازرسی به یکدستگاه خودروی اتوبوس مسافربری برخورد که پس از بازرسی، مقدار 20جعبه انبه،300 کیلو پرتغال و 350 کیلو برنج پاکستانی قاچاق از خودروی مورد نظر کشف و با ارسال گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان وبلوچستان پرونده جهت متخلف تشکیل می گردد.که مراتب جهت سیرمراحل قانونی و اعمال قانون به شعبه ویژه گلوگاهی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع که در این راستا شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده ، راننده خودرو را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 36 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم نمود.

, محکومیت راننده اتوبوس حامل کالای قاچاق, محکومیت راننده اتوبوس حامل کالای قاچاق,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه