اخبار داغ

پیش از ظهر امروز صورت گرفت:

بازدید وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان از کارخانه داروسازی اکتوورکو شهرک صنعتی بهارستان

بازدید وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان از کارخانه داروسازی اکتوورکو شهرک صنعتی بهارستان
وزیر اقتصاد و هیات تجاری بزرگ ایالت هسن آلمان پیش از ظهر یکشنبه از کارخانه داروسازی اکتوورکو در شهرک صنعتی بهارستان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبر دانشجویان البرز ( اسنا )، طارق الوزیر در مراسم بازدید هیات تجاری بزرگ ایالت هسن آلمان از کارخانه داروسازی اکتوورکو که پیش از ظهر امروز در شهرک صنعتی بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت دارویی از سال 2001 در ایران حضور داشته و در طول دوره 10 ساله تحریم نیز در منطقه فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت جزء پنج شرکت دارویی خارجی برتر در کشور محسوب می شود، افزود: این شرکت پیشرو علم و فناوری در حوزه مراقبت پزشکی است که موادی مانند گلوکوفاژ، کنکور، یوتیراکس، نوروبیون و ربیف را تولید می کند.

وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان بیان کرد: محصولاتی در حوزه درمان سرطان و ناباروری، رنگدانه و مواد فعال ساز در خصوص صنایع پوششی، آرایشی و پلاستیک را نیز تولید می کند.

این شرکت که در سال 1668 میلادی تاسیس شده، قدیمی ترین شرکت دارویی و شیمیایی در سطح جهان به شمار می رود.

سفر وزیر و هیئت 50 نفره از تجار و جامعه سیاسی آلمان از کشور ایران از 26 شهریورماه آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.

انعقاد قرارداد همکاری ایالت هسن با اتاق صنایع و بازرگانی ایران، بررسی همکاری در امور بانکی، بررسی ارسال قطعات لازم از آلمان برای صنایع خودروسازی ایران و همکاری در زمینه صنایع دارویی از برناما های سفر وزیر اقتصاد ایالت هسن آلمان به ایران اعلام شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبر دانشجویان البرز ( اسنا ),
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه