اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان:

38 هزار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان هستند

38 هزار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان هستند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه بیمه اجتماعی روستائیان به عنوان یک پشتوانه برای جامعه هدف و گامی در جهت رفع نابرابری های اجتماعی است، گفت: 38 هزار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار مهرزنجان، با بیان اینکه در استان زنجان 112 هزار نفر قابلیت بهره مندی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را دارند، اظهار داشت: از این تعداد 38 هزار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار , مهرزنجان, ، با بیان اینکه در استان زنجان 112 هزار نفر قابلیت بهره مندی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را دارند، اظهار داشت: از این تعداد 38 هزار زنجانی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستائیان هستند.,

وی با بیان اینکه تا به حال 33 درصد از روستائیان استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزود: بیمه اجتماعی روستائیان به عنوان یک پشتوانه برای جامعه هدف و گامی در جهت رفع نابرابری های اجتماعی است.

,

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دومین صندوق عام در کشور و جزء جوانترین صندوق های کشور است، بیان کرد: استان زنجان در کشور جایگاه هفتم از لحاظ تعداد بیمه شوندگان و ارائه خدمات را از آن خود کسب کرده است،

,

عباسی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه سالیانه در این صندوق به مبلغ های مختلف از یک میلیون و 500 هزار تا سه میلیون و 600هزار ریال است، گفت: میزان مستمری بر اساس میانگین پرداخت 2 سال آخر متقاضیان محاسبه و پرداخت می شود.

,

وی با بیان اینکه اجرای طرح بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال 1384 در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از خدمات بیمه استفاده کنند.

,

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه حدود یک هزار نفر در زنجان، از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مستمری دریافت می کنند، اظهار داشت: خدمات این بیمه شامل پرداخت مستمری به بازنشستگان، مستمری از کار افتادگی و مستمری فوت به بازماندگان است.

,

عباسی با بیان اینکه بر اساس قانون ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر می توانند در صندوق بیمه روستائیان عضو شوند، گفت: این صندوق با هدف بیمه کردن کلیه سرپرستان خانوار در روستاهای کشور و تمام افراد بالای 18 سال تاسیس شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه