اخبار داغ

سردار پاشا محمدی در جمع یگانهای نمونه اقوام و عشایر کشور:

حضور عشایر در رژه سراسری 31 شهریور، تجلی وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است

حضور عشایر در رژه سراسری 31 شهریور، تجلی وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در جمع یگانهای نمونه اقوام و عشایر کشور، حضور عشایر در رژه سراسری 31 شهریور را تجلی وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایر؛ "سردار علی پاشا محمدی" رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در جمع یگانهای نمونه اقوام و عشایر کشور، حضور عشایر در رژه سراسری 31 شهریور را تجلی وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایر, .,

وی با اشاره به آیه 59 سوره نساء (یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ )، افزود: به نعمت قرآن کریم و مردمانی ولایت مدار، بایستی دستورات و فرامین خدای سبحان را که در غالب کلام وحی بر وجود مقدس پیامبر(ص) برای هدایت، تعلیم، تربیت و تزکیه مسلمانان نازل شده است مو به مو اجرا کرد و در کنار قرآن از سنت نبوی برای زندگی سعادتمند دنیا و آخرت بهره برد.

,

سردار پاشا محمدی تصریح کرد: باید در دهه ولایت و امامت، خداوند را بخاطر نعمت اسلام و قرآن و وجود مقدس پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و همچنین ولایت فقیه در عصر غیبت که امت اسلامی را رهبری می کند و امامت امت را عهده دار است، شاکر و سپاسگزار بود.

,

این مقام مسئول بیان داشت: اگر نگاهی به محیط پیرامونی خود بیندازیم، ایران اسلامی به عنوان جزیره ثبات و امن ترین نقطه دنیا در ناامن ترین منطقه دنیا قرار دارد که یکی از مولفه های این امنیت و ثبات و اقتدار، ولایت مطلقه فقیه است که بقیه کشورها از این نعمت بی بهره هستند، لذا تمسک به قرآن کریم و مکتب حیات بخش اسلام، اطاعت مردم از ولایت و رهبری، حضور وحدت آفرین و وحدت بخش مردم در عرصه های مختلف، مولفه ها و شاخص های اقتدار امنیت ایران اسلامی است.

,

وی با اشاره به حدیث معروف ثقلین از پیامبر(ص) «إنّی تارکٌ فیکم الثّقلین کتاب الله و عترتی- تمسک جستن به قرآن( کلام وحی) و عترت(اهل بیت و ائمه اطهار علیهما السلام)» که شیعه و سنی به تواتر نقل می کنند اشاره کرد و گفت: تکیه کردن، سرلوحه قرار دادن و عمل نمودن بر قرآن کریم و عترت پیامبر(ص)، انسان را از گمراهی باز می دارد.

,

سردار پاشا محمدی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، زرین ترین و درخشان ترین قطعه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران را دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی به بهانه جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل به خیال خود تصمیم داشتند که ظرف شش روز طومار و بساط نظام نوپای جمهوری اسلامی را برچینند که به لطف خدا، امت اسلامی ایران با تمسک به قرآن کریم و با تبعیت از ولی فقیه زمان(امام خمینی(ره)) کاری کردند که اراده ی خدا در این سرزمین بعد از هشت سال بر اراده استکبار جهانی پیروز شد.

,

وی، بسیج مستضعفین را به عنوان شجره طیبه و ضامن بقایای انقلاب اسلامی دانست و افزود: یگانهای نمونه اقوام و عشایر کشور به نمایندگی از 23 میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور در رژه 31 شهریور ماه در منظر دوربینهای رسانه ای دنیا و نگاه ملی در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بخشی از نظم، انضباط، وحدت و انسجام بسیج را به نمایش می گذارند.

,

سردار پاشا محمدی، بسیج را مقدمه جهاد به عنوان انجام واجب الهی دانست و گفت: باید به خود بالید و افتخار کرد که به عنوان نماینده همچنین جمعیتی به عنوان لشگریان مخلص خدا هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن، وحدت اقوام و مذاهب کشور را نشانه گرفته است، افزود: دشمن می خواهد بین اقوام کشور تفرقه بیاندازد که با مردمانی بابصیر، آگاه، ولایتمدار و متمسک به قرآن و ولایت به مانند 37 سال گذشته دست در دست هم با ندای «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا-آل عمران،103» کید و مکر دشمن را به خودش برگرداند.

,

خاطرنشان می شود؛ یگانهای نمونه عشایری از استانهای اردبیل، خوزستان، سیستان و بلوچستان، گلستان، لرستان و کردستان به نمایندگی از اقوام و مذاهب کشور جهت شرکت در رژه 31 شهریور در جوار حرم ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، اقتدار، وحدت و انسجام خود را به نمایش می گذارند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه