اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی زنجان:

جانشینی حضرت علی(ع) در واقعه غدیر، توطئه های دشمنان را خنثی کرد/غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است

جانشینی حضرت علی(ع) در واقعه غدیر، توطئه های دشمنان را خنثی کرد/غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است
رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه جانشینی حضرت علی(ع) در واقعه غدیر، توطئه های دشمنان را خنثی کرد، گفت: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند وغدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله عبادی در گفت و گو باعصر زنجان، اظهار کرد: عید غدیر،بزرگ ترین عید پیروان اهل بیت(ع) و فرصت مناسبی برای یاد آوری پیمان مقدسی است که همه ما در برابر امامان معصوم(ع) و به ویژه امام عصر(عج) داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی بیان داشت: عید غدیر بهترین فرصت و موقعیت برای نیایش و بهترین زمان و فرصت برای تبلیغ در ارتباط با ولایت فقیه، دهه امامت و ولایت و روز سپاس و ستایش به پیشگاه حضرت احدیت است.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: جانشینی حضرت علی(ع) در واقعه غدیر، توطئه های دشمنان را خنثی کرد و اهمیت غدیر بر این است که شخصیتی بی‌بدیل و ممتاز مانند حضرت علی (ع) بر مسند امامت قرار گرفت و حضرت علی (ع) به غدیر فضیلت بخشید.

,

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: غدیر، نه تنها به عنوان « روزى تاریخى، بلکه به عنوان یک «عید اسلامى» مطرح است. عید بودن آن نیز، مراسم و سنت هاى خاصى را مى‏طلبد و نه تنها باید آن را عید دانست، بلکه باید آن را عید گرفت و به شادمانى پرداخت و به عنوان تعظیم شعائر دینى، آن را بزرگ داشت و بر شکوه آن افزود، تا ارزش هاى نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین علیهم السلام احیا گردد.

,

وی گفت : بدون شک واقعه غدیر نقش سرنوشت سازی در تعین مسیر آینده اسلام داشته است. واقعه ای که طی آن پیامبر اسلام مهمترین ماموریت خود را به انجام رساند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت : ماموریتی که انجام آن مساوی بود با تبلیغ رسالت و کوتاهی از آن به منزله از بین رفتن زحمات چندین ساله پیامبر اکرم (ص) و بی نتیجه ماندن فداکاری های مسلمانان صدر اسلام بود .

,

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: واقعه غدیر حادثه تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود ، غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند، غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

,

وی بیان داشت : رسول خدا(ص) (در روز غدیر) فرمودند: اى مسلمانان! حاضران به غایبان برسانند: کسى را که به من ایمان آورده و مرا تصدیق کرده است، به ولایت على سفارش مى‏کنم، آگاه باشید ولایت على، ولایت من است و ولایت من، ولایت‏خداى من است. این عهد و پیمانى بود از طرف پروردگارم که فرمانم داد تا به شما برسانم.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت : رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: روز غدیر خم برترین عیدهاى امت من است و آن روزى است که خداوند بزرگ دستور داد آن روز برادرم على بن ابى طالب را به عنوان پرچمدار (و فرمانده) امتم منصوب کنم، تا بعد از من مردم توسط او هدایت‏شوند، و آن روزى است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین براى آنان پسندید.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه