اخبار داغ

در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان شد؛

سپاهان، پرافتخار ترین تیم و ویسی از بهترین مربیان ایران است/ در برابر پرسپولیس به بازیکنان با تجربه نیازمندیم

سپاهان، پرافتخار ترین تیم و ویسی از بهترین مربیان ایران است/ در برابر پرسپولیس به بازیکنان با تجربه نیازمندیم
برانکو ایوانکوویچ گفت: سپاهان، پرافتخار ترین تیم ایران است و ویسی بهترین مربی سال گذشته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، سرمربی پرسپولیس عصر دیروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی با سپاهان همیشه از هیجان خاصی برخوردار است و این سومین داربی ما پس از بازی با تراکتورسازی و استقلال است و برای آن برنامه ویژه ای داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برانکو ایوانکوویچ افزود: سپاهان در ۱۰ سال گذشته پرافتخارترین تیم ایران بوده است و باشگاهی بسیار منظم و سازماندهی شده دارد. ویسی هم که عنوان بهترین سرمربی سال گذشته را یدک می کشد و این خود گویای همه چیز است. سپاهان جوان تر شده و یکی از مدعیان قهرمانی امسال به شمار می رود.

,

سرمربی کروات پرسپولیس ادامه داد:بازی فردا یک دربی به تمام معناست و در دربی برنده از پیش مشخص نیست. موقعیت ما و سپاهان در جدول هم حساسیت دیدار را دو چندان کرده اسن و قطعا فردا تماشاگران زیادی در ورزشگاه حاظر می شوند.

,

برانکو درباره وضعیت تیم خود هم گفت: کمال کامیابی‌نیا که سه اخطاره شده است و فرشاد احمدزاده را نیز به خاطر مصدومیت نداریم اما بقیه بازیکنان آماده هستند و در بازی فردا حضور پیدا می‌کنند.

,

وی به آمادگی رامین رضاییان نیز اشاره کردو درباری پیش بینی از از نتیجه، گفت: سپاهان تیم جوان و خوبی است و ما نیز دو بازیکن خود را در اختیار نداریم ولی امیدوارم بازی جذابی شود و البته ما برای برد می آییم.

,

برانکو در خصوص حواشی گذشته دیدارهای سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: تجربه من در ایران نشان می دهد که چیزی که فوتبال را زیبا می کند، تعامل بین هوادارن دو تیم است و اینکه نباید به اتفاقات جزیی توجهی کرد.

,

سرمربی پرسپولیس تعطیلات پی در پی لیگ را منفی ارزیابی کرد و گفت: این همه تعطیلی بین بازی‌ها طبیعی نیست و به ضرر آماده‌سازی تیم ها و روند بهتر بودن ما خواهد بود ولی باید تابع قوانین باشیم.

,

عبدالله ویسی: برای بازی فردا به بازیکنان با تجربه نیازمندیم

, عبدالله ویسی: برای بازی فردا به بازیکنان با تجربه نیازمندیم,

سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم بازی حساسی است و امیدواریم با یک بازی زیبا، هوادارانمان را خوشحال کنیم.

,

عبدالله ویسی درباره استفاده از بازیکنان جوان گفت: ما روی جوانان تیم حساب ویژه ای باز کرده ایم ولی در بازی فردا حضور بازیکنان با تجربه نیز برای تیم لازم و ضروری است.

,

وی با اشاره به ضعف سپاهان در امتیاز آوری از بازی های خانگی، تصریح کرد: ما باید از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

,

ویسی ضمن اشاره به حواشی دیدارهای سپاهان و پرسپولیس در گذشته، گفت: ما داعیه دار فرهنگ هستیم و باید شرایط و جو فرهنگی ورزشگاه ها را طوری آماده کنیم که خانم ها و بچه ها نیز بتوانند در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند.

,

سرمربی سپاهان مشکل در خط حمله تیمش را قبول کرد و گفت: باید روی این زمینه بیشتر تمرین کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه