اخبار داغ

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس:

کشور ایران به یک لنگرگاه امن در منطقه تبدیل شده است/ نباید بگذاریم، دستاورد های نظام از دست برود

کشور ایران به یک لنگرگاه امن در منطقه تبدیل شده است/ نباید بگذاریم، دستاورد های نظام از دست برود
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه کشور های منطقه در ناامنی به سر میبرند گفت: کشور ایران به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران امروز به یک لنگر گاهی تبدیل شده که نه نتها امنیت کشور را برقرار می کند بلکه سایر کشور ها نیز امنیشان را مدیون کشور ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابهر۲۴ اسماعیلی نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ابهر با بیان اینکه در جنگ تحمیلی مردم و نظام مظلومانه در مقابل همه ایستادند اظهار کرد: مردم فقط توکلشان به خدا بود و همه داشته هایشان هم همین مردم بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابهر۲۴ ,

وی در ادامه اضافه کرد: هه تحلیل قدرت های استکباری این بود که در این یورش همگانه مطمعنا نظام جمهوری اسلامی در کار نخواهد بود تنها چیزی که در برآوردشان نیاورده بودند استقامت مردم ایران بود.

,

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا جنایت کار و انگلیس خبیس همه دست به دست هم دادن تا نظام جمهوری اسلامی را به زانو درآورند.

,

اسماعیلی با بیان اینکه جوانان این نقلاب با دست خالی در برابر دشمن ایستادند افزود: آنهایی که عربده کشان آمده بودند تا تمام کشور را در طول یک هفته بگیرند همان ها در انتها در خاک خود تحقیر شدند.

,

وی با بیان اینکه همه کشور های منطقه در ناامنی به سر میبرند گفت: کشور ایران به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران امروز به یک لنگر گاهی تبدیل شده که نه نتها امنیت کشور برقراره بلکه سایر کشور ها نیز امنیشان را مدیون کشور ایران هستند.

,

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز همه قدرت های جهان به این نتیجه رسیده اند تا روحیه شهادت طلبی و ایثار و شهادت در این ملت است حضور در این کشور برای آنها معنی ندارد.

,

اسماعیلی با اشاره به اینکه انتظار شهدا از مسئولین این است که پیرو شهدا باشند افزود: امروز خیلی ها تا خزخره دارند می خورند و از نظام هم طلبکارند امروز کسانی در این نظام شایستگی خدمت دارند که فرهنگ شهدا را در جامعه پیاده کنند.

,

وی با بیان اینکه امروز شاهد خطاهایی در بین مسئولین هستیم تاکید کرد: هرکسی اگر به نفع حزب و گروه حرکت کند مسیرش برخلاف شهداست مسئولین نظام جمهوری اسلامی در هر مقطعی به عنوان خادم و نوکر مردم هستند و خادم و نوکر مردم که رانتخواری نمیکند و حقوق های نجومی نمیگیرد.

,

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مسئولین باید حواسشان را جمع کنند مردم هم باید نظارت خود را بر عملکرد مسئولین داشته باشند و نباید بگذاریم که دستاورد های نظام از دست برود.

,

اسماعیلی در ادامه افزود: کسانی که دنباله رو راه شهدا هستند باید حواسشان را جمع کنند تا این مسیر دچار خدشه نشه و به نظام جمهوری اسلامی ضربه نزند.

,

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین نظام باید الگوی تمام نمای دینی و اسلامی باشند گفت: امروز هر کسی هر اقدامی را مرتکب شود که باعث نا امیدی در بین مردم شود خیانتی به خون شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه