اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

موکب اربعین زنجان از 20 هزار زائر حسینی در کشور عراق پذیرایی می ‌کند

موکب اربعین زنجان از 20 هزار زائر حسینی در کشور عراق پذیرایی می ‌کند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه موکب اربعین زنجان از 20 هزار زائر حسینی در کشور عراق پذیرایی می ‌کند، گفت: بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده حدود 250 خادم به عتبات عالیات اعزام می ‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح‌الله بابایی در گفت ‌و گو با خبرنگار مهرزنجان، با بیان اینکه مردم استان زنجان اربعین امسال از 20هزار زائر در روز در کشور عراق میزبانی خواهند کرد، اظهار کرد: برای پذیرایی از زائران حسینی۲۰ هزار نفر در روز ۱۵ تن برنج، 8 تن گوشت و ۱۰ تن مرغ لازم است که در مجموع دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

وی با بیان اینکه بر اساس این برنامه ‌ریزی استان زنجان باید امکانات از جمله فضای اسکان برای 20 هزار نفر را فراهم کند، افزود: در برگزاری پیاده روی اربعین سال گذشته در بحث اجرایی مشکلی وجود نداشت و تنها مشکل پشتیبانی بود.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه بخش اجرای مراسم در اربعین سال گذشته مشکلی نداشت، به نحوی که مسؤولان قرارگاه هم بر نظم و انضباط موکب‌های دایر شده توسط ستاد اربعین استان زنجان تاکید کرده‌اند، تصریح کرد: در اربعین سال گذشته دو استان زنجان و تهران در برگزاری مراسم به صورت خیلی قوی عمل کردند و امسال باید این مراسم بهتر و با قوت بیشتری برگزار شود.

,

بابایی سرویس بهداشتی را از دیگر مشکلات مراسم اربعین سال گذشته عنوان کرد، ادامه داد: باید برای رفع مشکلات اینچنینی برنامه ‌ریزی شده است.

,

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده حدود 250 خادم به عتبات عالیات اعزام می ‌شوند، گفت: ستاد عتبات عالیات امکانات اعزام خادمان را به عتبات عالیات در ایام اربعین آماده می ‌کند.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه طی اربعین سال گذشته پشتیبانی مهمترین مشکل بود، افزود: در اربعین سال گذشته مشکلی در بحث اجرایی وجود نداشت ولی باید موکب های برپا شده در نجف توسط حسینیه اعظم و زینبیه اعظم مثل سنوات گذشته هماهنگی های لازم را برای برقراری نظم داشته باشند.

,

بابایی با بیان اینکه طی اربعین سال گذشته پشتیبانی مهمترین مشکل بود، افزود: در اربعین سال گذشته مشکلی در بحث اجرایی وجود نداشت ولی باید موکب های برپا شده در نجف توسط حسینیه اعظم و زینبیه اعظم مثل سنوات گذشته هماهنگی های لازم را برای برقراری نظم داشته باشند.

,

وی به تلاش‌ های فرمانداری زنجان برای کمک به پیشبرد امور در اربعین سال گذشته اشاره و تاکید کرد: پشتیبانی موکب‌ ها کار بسیار سختی بوده که لحاظ شده است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مسئولیت کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه زائران اربعین به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات گذاشته شده است، اظهار داشت: شماره حساب 1040 بانک‌ های ملی، ملت و پست بانک قابل پرداخت در سراسر کشور به منظور جذب نذورات و کمک‌ های مردمی برای برپایی کنگره عظیم اربعین اختصاص داده است.

,

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند با شماره گیری کد #1040*780* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کرده و در فیض میزبانی از زائران اربعین حسینی مشارکت نمایند.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه