اخبار داغ

فرماندار پلدشت:

آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن از 3 مهر/ ثبت نام اینترنتی بهترین روش برای ثبت اطلاعات است

آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن از 3 مهر/ ثبت نام اینترنتی بهترین روش برای ثبت اطلاعات است
فرماندار پلدشت گفت: ثبت نام به روش اینترنتی منجر به صرفه جویی در وقت، هزینه و نیروی کار می شود که می تواند در عمران و آبادانی کشور هزینه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرازسسی،نشست خبری فرماندار پلدشت با اصحاب رسانه در خصوص سرشماری عمومی نفوس و مسکن برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرازسسی,

اکبر عبدالله نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: استارت سرشماری عمومی نفوس و مسکن از 3 مهر ماه زده می شود.

,
,

وی تصریح کرد: سرشماری یکی از کاملترین و موثر ترین راه ها برای جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی است که به 2 صورت اجرا می شود.

,


فرماندار پلدشت افزود: اولین روش، ثبت نام به صورت اینترنتی است که از 3 مهر ماه به مدت 21 روز ادامه می یابد و عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را وارد کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

,
,
,

به گفته وی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی عبارتند از کارت ملی، شناسنامه و یکی از قبوض تلفن.

,


اکبر عبدالله نژاد گفت: ثبت نام به روش اینترنتی اولین بار است که در سطح کشور صورت می گیرد و یکی از بهترین روش ها است.

,
,
,

وی تصریح کرد: استفاده از روش مذکور منجر به صرفه جویی در وقت، هزینه و نیروی کار می شود که می تواند در عمران و آبادانی کشور هزینه شود.

,


فرماندار پلدشت افزود: روش دوم ثبت نام، از 25 مهر به مدت 1 ماه ادامه دارد و ماموران آمار با مراجعه به درب منازل، آمار و اطلاعات خانوارها را ثبت می کنند.

,
,


 

,

, , ,

, , ,

, , ,


 

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه