اخبار داغ

در ادامه عدم حمایت از ورزشکاران جنوب شرق؛

کمبود اعتبارات شطرنج بازان سیستانی را مات کرد/ گلایه ورزشکاران از کمبود امکانات

کمبود اعتبارات شطرنج بازان سیستانی را مات کرد/ گلایه ورزشکاران از کمبود امکانات
شطرنج بازان سیستانی از عدم حمایت و وضعیت نامطلوب خانه شطرنج زابل گلایه کرده و عنوان کردند که اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل کوچکترین نگاه مثبتی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سال هاست که ورزشکاران سیستان و بلوچستان از عدم حمایت مسئولین گلایه مند هستند.علی ای حال وقتی حمایت نباشد به طورحتم استعدادها هم زمینه بروز و شکوفایی نمی یابند و اگر هم فردی با علاقه وارد رشته ای شود و  علی رغم وجود تلاش ها مشاهده کند که از وی حمایت نمی شود دیگر انگیزه ای برای ادامه فعالیتش نمی ماند و در اوج درخشش و یا نیمه راه کار را هرچند به آن علاقه و عشق دارد رها کرده و دیگر سراغی از آن نمی گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
حال و روز ورزش استان سال هاست اینگونه است و نخبگان بسیاری در سایه عدم حمایت ها به حاشیه رانده شده و یا برخی پس از کسب مدارج عالی به مشاغل کاذب مشغول شده اند.
 
,
,
خانه شطرنج زابل شایسته شطرنج بازان نیست
, خانه شطرنج زابل شایسته شطرنج بازان نیست,
نداشتن حامی و محدودیت های مالی در ورزش استان به حدی است که ورزشکاران رشته های مطرح آن مانند والیبال، فوتبال، کاراته و... برای تامین وسایل ابتدایی به منظور تمرین و شرکت در مسابقات مانده اند.
,
 
,
, ,
گاهی به حدی تنگناهای مالی زیاد می شود که برای برگزاری مسابقه و حضور در لیگ های ورزشی ورزشکاران در خیابان ها و بازار به راه افتاده و به دنبال اسپانسر و حامی مالی می گردند.
,
علی ای حال این روز ها شطرنج بازان سیستانی در تماسی که با این پایگاه خبری داشتند خواستار رفع مشکلات خود شده و عنوان کردند که خانه شطرنج زابل مناسب ورزشکاران این رشته نیست.
 
,
,
بوی متعفن فاضلاب سهم ورزشکاران در سالن حجاب
, بوی متعفن فاضلاب سهم ورزشکاران در سالن حجاب,
در تصاویر ارسالی عنوان کردند: این مکان رختکن باشگاه بوده که به شطرنج اختصاص داده شده ، سرویس ها بوی متعفن می دهد به طوری که باعث آزار ورزشکاران شده است.
,
 
,
, ,
 
,
در ادامه آمده بود که مجاورت سالن شطرنج با رختکن فوتبالیست ها سبب سرو صدا و عدم تمرکز شطرنج بازان است، فضای بسیار کوچک سالن نیز بیشتر از 10 تا 12 میز گنجایش ندارد.
,
در ادامه گفته شده بود که صفحه های شطرنج خراب و شکسته و مهره ها اکثر غیر استاندارد هستند، علاوه بر این ها کمبود صفحه و مهره نیز داریم.
,
از همه بدتر مسئولین مربوطه امنیت مکان را نتوانسته تامین کنند و رایانه خانه شطرنج با تمام متعلقات آن به سرقت رفته و کسی هم پاسخگو نیست.
 
,
,
سالن شطرنج به درخواست هیات بوده است
, سالن شطرنج به درخواست هیات بوده است,
در پایان بازیکنان شطرنج زابل از مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خواستار مکانی مناسب برای این رشته ورزشی و طرفداران کثیر آن  شدند.
,
در تماسی که خبرنگار ورزشی عصرهامون با مسعود دهمرده رئیس ورزش و جوانان شهرستان زابل جهت پیگیری این موضوع داشت، وی با بیان اینکه مکانی که در اختیار هیات شطرنج می باشد به درخواست رئیس هیات بوده است وگرنه بنده خود نیز از این سالن راضی نیستم.ادامه داد: مکان دیگری در اختیار شطرنج بازان در ورزشگاه شهید حسینی اختصاص یافته بود که هیات شطرنج به دلیل این که این مکان در وسط شهر است این مکان را انتخاب کرده و به سالن حجاب منتقل شدند.
,
, ,
وی با بیان اینکه قرار شده صفحه و سایر وسایل حل شود، تصریح کرد:  هیات شطرنج برای خود اساسنامه ای دارد که باید این موارد را از ادارت تهیه کند اما این اقدام تا کنون صورت نگرفته است.
 
,
,
به زودی هیات جدید شطرنج معرفی می شود
, به زودی هیات جدید شطرنج معرفی می شود,
رئیس ورزش و جوانان زابل با بیان اینکه عکس های ارسالی غیر واقعی است، خاطر نشان کرد: هیات مشکل دارد و قرار است تعویض شود لذا اقدام به چنین کارهایی کرده ان دو گرنه چرا تا کنون از این مکان و امکانات گلایه مند نبوده و اکنون که خبر جابه جایی را شنیده اند ابراز نارضایتی می کنند.
,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه ما هیاتی را می خواهیم که بتواند بهترین شرایط را برای ورزشکاران فراهم کند، ادامه داد: این هیات حتی توانایی برگزاری مسابقه را ندارد .
,
دهمرده گفت: به زودی هیات جدید شطرنج معرفی می شود و ورزشکاران هر جایی که مکان خواستند در اختیارشان می گذاریم.
,
رئیس ورزش و جوانان زابل گفت: هیات شطرنج تصور کرده با این کارها می توانند از تعویض جلوگیری کنند اما اینگونه نخواهد بود و به زودی فرد جدید معرفی می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه