اخبار داغ

استاندار قزوین اعلام کرد:

میزبانی استان قزوین از رئیس جمهور در روز چهارشنبه/ مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن ضروری است

میزبانی استان قزوین از رئیس جمهور در روز چهارشنبه/ مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن ضروری است
استاندار قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن و همکاری با آمارگیران گفت: برنامه‌ریزی درست در کشور بر مبنای آمار صحیح و دقیق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین در آئین نمادین بازگشایی مدارس که پیش از ظهر امروز (شنبه) در هنرستان شهید چمران قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شما دانش‌‎آموزان وارثان کسانی هستید که روزی این مدارس را ترک کرده و با لبیک به فرمان امام راحل به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و گذشت شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است، افزود: امروز نیز برادران شما در فراسرزمین‌ها بنا بر اقتضای جامعه در تامین و حفظ امنیت و دفاع از ارزش‌ها، جان خود را تقدیم می‌کنند. 
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به این مسئله، وظیفه سنگینی بر دوش همه ما است از این رو باید با خود بیندیشیم که در مقابل امام و شهدا، رهبری و مردم چه مسئولیتی بر عهده داریم تا بر اساس آن عمل کنیم. 
وی تصریح کرد: جوانان ایرانی از توانایی بالایی برخوردارند و این خودباوری و ایمان به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در بین ملت و جوانان رشد کرده و رونمایی شده است و باید بدانیم جوانان ایرانی به لحاظ هوش و استعداد سرآمد هستند. 
همتی عنوان کرد: امروز کشورهایی که در زمینه کسب علم و دانش پیشرو هستند به عنوان کشورهای توسعه‌یافته شناخته شده‌اند؛ در این مقطع کوتاه علی رغم وجود همه دشمنی‌ها و در رأس آنها آمریکا، به برکت انقلاب و حمایت رهبری و همت دولت‌ها در مسئله حمایت و پشتیبانی از علم و دانش، شاهد دستیابی جوانان فرهیخته به فناوری جدید هستیم. 

علم و دانشِ همراه با ایمان و خودباوری برای جامعه مفید و سازنده است
وی در ادامه بیان کرد: علم و دانشی که همراه با ایمان به خدا و خودباوری باشد ارزشمند بوده و برای جامعه مفید و سازنده است بنابراین آنچه به عنوان یک راهبرد و تکلیف برای همه ما مطرح است کسب علم و دانش همراه با تقویت ایمان می‌باشد. 
استاندار قزوین تصریح کرد: امروز به برکت خودباوری و ایمان جوانان توانمند ایرانی توانستیم یکی از چهار،پنج کشور جهان به لحاظ بهره‌مندی از مدرن‌ترین تجهیزات دفاعی باشیم چراکه منطق نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع از کشور است.
وی با بیان اینکه آینده ملت‌ها در گرو دو منبع عظیم علم و ایمان است، افزود: امیدواریم به لطف خدا و تلاش ملت بتوانیم در این مسیر گام‌های بلندی برداریم. 
همتی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن و همکاری با آمارگیران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی درست در کشور بر مبنای آمار درست است بنابراین باید آمار دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیحی انجام دهیم.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان قزوین بیان کرد: روز چهارشنبه میزبان رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید هستیم و مردم مومن و میهمان‌نوار استان، میزبان رئیس جمهور خواهند بود. 
وی با تأکید بر حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور گفت: تقویت رئیس جمهور، تقویت نظام است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادها و قوایی دارد که باید تقویت شوند تا اهداف نظام و رهبری را با قوت و قدرت تحقق ببخشند. 
انتهای پیام/م

,
,
,
,
,
, علم و دانشِ همراه با ایمان و خودباوری برای جامعه مفید و سازنده است,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه