اخبار داغ

محرومیت شهروندان منوجانی از دریافت کامل شبکه های تلویزیونی دیجیتال کشوری

محرومیت شهروندان منوجانی از دریافت کامل شبکه های تلویزیونی دیجیتال کشوری
پوشش کامل شبکه های تلویزیونی حق همه شهروندان است . رسالت صدا و سیما به عنوان رسانه ملی ایجاب می کند امکانات برابر برای همه شهروندان جهت بهره مندی از برنامه های شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی را فراهم نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح منوجان“؛با وجود راه اندازی سیستم شبکه دیجیتال صدا و سیما  در شهرستان منوجان که در سالهای گذشته به همت مسوولین و نهادهای فرهنگی این شهرستان وصداوسیمای مرکز کرمان صورت پذیرفت ، هنوز شهروندان منوجانی از دریافت کامل این شبکه ها محرومند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح منوجان,

درعصر دیجیتال و گسترش شبکه های تلویزیونی ماهواره ای که بیشتر از سوی دشمنان اسلام و انقلاب و در قالب جنگ نرم راه اندازی و به راحتی قابل دریافت هستند می طلبد تا مسوولان صدا وسیما نیز تمهیدات لازم برای پوشش کامل شبکه های دیجیتال فراهم کنند.
متاسفانه در شهرستان منوجان امکان پخش زنده مسابقات بین المللی و به ویژه مقدماتی جام جهانی فوتبال از شبکه سوم وجود ندارد واین باعث نگرانی جمع کثیری از ورزشکاران وورزش دوستان این شهرستان گردیده است.

,
,

علیرغم انعکاس این مشکل به مسوولین شهرستان همچنان باوجود پیگیری های آنان این مشکل رفع نگردیده است.شنیده ها حکایت از نقص فنی وفقدان ماهواره زمینی در شهرستان دارد . جالب اینجاست تا قبل از شروع مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان وبررسی وضعیت تیم ها وگزارش های قبل شروع پخش زنده آن امکان فنی دارد ودر هنگام شروع از شبکه سوم فیلم سینمائی چند بار پخش می شودومتاسفانه نه در شبکه های آنالوگ ونه دیجیتال قابل دریافت نمی باشد.

,

پوشش کامل شبکه های تلویزیونی حق همه شهروندان است . رسالت صدا و سیما به عنوان رسانه ملی ایجاب می کند امکانات برابر برای همه شهروندان جهت بهره مندی از برنامه های شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی را فراهم نماید. پوشش کامل شبکه های تلویزیونی دیجیتال کشوری دراین شهرستان را یک ضرورت اساسی است و متاسفانه درنبود شبکه های تلویزیونی داخلی، گرایش شهروندان به سمت استفاده از گیرنده های ماهواره ای به بهانه عدم دریافت این شبکه های داخلی افزایش یافته است. مهمترین آسیب شبکه های ماهواره ای که بیشتر مروج انواع و اقسام بدحجابی ، بی حجابی و روابط نامشروع پسر و دختر و زن و مرد هستند، الگوپذیری غالباٌ نسل جوان درنوع پوشش و بدحجابی است.

,

دریافت کامل شبکه های دیجیتالی تلویزیون خواست مردم و جوانان ولایی و انقلابی این شهرستان است که انتظار می رود در اسرع وقت ازسوی مدیران صدا و سیمای مرکزاستان  مورد توجه و عمل قرار گیرد.

,

ضمن قدردانی از تلاش های رسانه ملی درانجام وظایف، خواهشمندیم در راه اندازی شبکه های دیجیتالی صدا و سیما مورد توجه و تاکید کارشناسان صدا وسیمای مرکز کرمان به عنوان یک راهکار مهم درمقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قراربگیرد.

,

راه‌اندازی شبکه دیجیتال نقش مهمی در گسترش فرهنگ عمومی و ارتقای سطح آگاهی‌های مردم و راهی مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان است. شایان ذکر است  شهرستان منوجان بابیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت درجنوب کرمان واقع است.امیدواریم در سال اقدام وعمل یک اقدام عملی در این خصوص صورت پذیرد.

,

گزارش از حسن کوهپیما 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه