اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی در مقابل تمام دنیا ایستاد/ ایران امروز قدرت بین المللی است

انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی در مقابل تمام دنیا ایستاد/ ایران امروز قدرت بین المللی است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس در مقابل دنیای استکبار ایستاد، گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران به یک ابر قدرت بین المللی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صدام به نیابت از ابر قدرت های شرق و غرب با پشتیبانی مالی که دشمنان انقلاب انجام می دادند جنگ علیه ایران را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,  آیت , , الله شیخ علی خاتمی در خطبه, ,  های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: صدام به نیابت از ابر قدرت های شرق و غرب با پشتیبانی مالی که دشمنان انقلاب انجام می دادند جنگ علیه ایران را آغاز کرد.,

وی با بیان اینکه اگر روشنگری نباشد تاریج به دست دشمنان انقلاب تحریف خواهد شد، افزود: وظیفه داریم به عنوان یک تکلیف شرعی و تاریخی به سئوالات جوانان در مورد هشت سال جنگ تحمیلی پاسخ دهیم.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در دوران پهلوی، مملکت شاه زده و کاملاً عقب افتاده بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) علیه رژیم فاسد شاهنشاهی قیام کردند و مردم نیز به لبیک امام با قیام خود پاسخ دادند و انقلاب با نظر خداوند به پیروزی رسید.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سه روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که هنوز معلوم نبود انقلاب پابرجا خواهد ماند یا نه دشمنی ها شروع شد، اظهار کرد: گروه های مسلح در کردستان،خلق عرب در خورزستان، ترکمن ها و غیره اسلحه به دست گرفتند و در مقابل انقلاب نو پا ایستادند و جنگ مسلحانه را در داخل خاک ایران شروع کردند.

, ,

وی با اشاره به اینکه صدام به نیابت از ابر قدرت های جهان حمله به ایران را آغاز کرد و قبل از حمله در مصاحبه ای گفته بود ایران باید فکر صدور انقلاب را از سر بیرون کند، تصریح کرد: حمله عراق به ایران اهداف زیادی را داشته است که یکی از آنها عدم صدور انقلاب بود، دوم اروند ملک عراق است و هیچ کشتی بدون اجازه حق عبور از اروند را نداردسوم خلیج فارسی وجود ندارد خلیج عرب است و مردم کردستان نژاد کرد هستند و باید مستقل باشند.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه صدام در حمله به ایران اسلامی به هیچ یک از اهداف خود که اعلام کرده بود نرسید،گفت: تمامی کشور های عربی خلیج فارس، غرب و شرق از صدام حمایت می کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با توان توان، سپاه پاسداران با تمام نیرو و شجره طیبه بسیج وارد میدان شدند ، افزود: صدام ادعا کرده بود جنگ سه روزه به پایان خواهد رسید به اهداف خود در 8 سال جنگ نرسیدند.

, ,

وی با بیان اینکه کشور های حوزه خلیج فارس، اروپا، فرانسه،آلمان، آمریکا از از طریق پشتیبانی های تسلیحاتی و لجستیکی از صدام حمایت می کردند، خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار متعال، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره)و ایستادگی رزمندگان و ایثارگران جنگ 8 ساله دفاع مقدس به نفع ایران تغییر کرد و ایران اسلامی در جنگ 8 ساله در مقابل دنیا ایستاد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امروزه با مجاهدت ها و ایثارگری رزمندگان ایران اسلامی در 8 سال جنگ تحمیلی دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف پلید و شوم خود نرسیده اند، گفت: ایران اسلامی امروزه به یک ابر قدرت بین المللی تبدیل شده است.

,

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه مردم ایران هشت سال توام با افتخار سینه خود را سپر کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگیرد،افزود: این در حالی است که در تاریخ چند هزار ساله ایران بزرگ در تهاجمات خارجی همواره بخشی از کشور از ایران جدا شده است.

, .,

انتهای پیام /

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه