اخبار داغ

ایراد فیفا از لباس تیم ملی فوتسال چه بود؟

ایراد فیفا از لباس تیم ملی فوتسال چه بود؟
روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره ایراد فیفا از لباس های تیم ملی فوتسال در کلمبیا توضیح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتسال ایران اکنون در کلمبیا به سر می‌برد و موفق شده با پیروزی چشمگیر برابر برزیل، به جمع هشت تیم برتر جهان راه یابد. در کنار موفقیت تیم ملی فوتسال، نکته جالب دیگری توجه رسانه‌ها را به این تیم جلب کرده است؛ اندازه لوگوی برند البسه تیم ملی بزرگتر از اندازه استاندارد تعیین شده از سوی فیفا بود و از همین رو لباس ملی پوشان وصله و پینه شده تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند. این موضوع حتی برای تیم ملی در روزهای نخست دردسر ساز شده بود و آن ها نمی توانستند با این لباس ها در تمرین شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در توضیح این اتفاق گفت: قبل از اعزام تیم ملی به کلمبیا گفته بودیم که برند لباس تیم ملی استاندارد نیست اما به این حرف ما توجهی نشد. قبل از آغاز رقابت‌ها، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به برند لباس ایران ایراد گرفت و آن را استاندارد ندانست. حتی استاندارد اندازه لوگوی برند لباس تیم ملی هم رعایت نشده بود و ما مجبور شدیم لباس‌ها را به خیاطی ببریم تا اندازه لوگوی برند لباس‌ها را کوچک کنیم. ضمن این که فیفا به ما اجازه تغییر برند لباس را نداد.

حسینی در ادامه گفت: رئیس فدراسیون فوتبال در تماس تلفنی با اعضای تیم ملی در کلمبیا، به انها قول داد که پاداش ویژه‌ای برای تیم ملی در نظر گرفته شود. تیم ملی برای دیدار حساس با پاراگوئه آماده است و شرایط برای پیروزی کاملا مهیا است.

,
,
,
,

انتهای پیام/

,

ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه