اخبار داغ

مربی بین المللی والیبال:

آران و بیدگل میزبان مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان/ امیدواریم نمایندگانی از شهرستان در تیم ملی حضور داشته باشند

آران و بیدگل میزبان مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان/ امیدواریم نمایندگانی از شهرستان در تیم ملی حضور داشته باشند
امیر آرایش با اشاره به حضور مربیان تیم ملی نوجوانان در آران و بیدگل و برگزاری آزمون پیش مقدماتی انتخابی تیم ملی نوجوانان از اعضای آکادمی گفت: با توجه به این که آکادمی حدود دو سال است به آموزش اعضا می‌پردازد احتمالا چند تن از اعضای آکادمی حد نصاب‌های مورد نیاز برای حضور در این مرحله از اردوی تیم ملی را کسب کرده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، مربی بین المللی والیبال با بیان این که تمرینات اعضای آکادمی والیبال سحاب آران و بیدگل به صورت منسجم و فشرده در حال انجام است، به سفر هفته‌ی گذشته‌ی مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران اشاره کرد و گفت: آقایان وکیلی و مومنی در این دیدار علاوه بر ارزیابی عملکرد آکادمی، آزمونی را برای انتخاب اولیه‌ی اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان اعزامی به مسابقات جهانی ۲۰۱۷ صورت دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن, خطب شکن,

امیر آرایش این آزمون را اولین مرحله از سری آزمون‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان معرفی کرد و یادآور شد: با توجه به این که آکادمی حدود دو سال است در رده‌های سنی پایه و نوجوانان به آموزش اعضا می‌پردازد احتمالا چند تن از اعضای آکادمی حد نصاب‌های مورد نیاز برای حضور در این مرحله از اردوی تیم ملی را کسب کرده باشند.

,

وی با بیان این که عملکرد آکادمی والیبال آران و بیدگل موجب شده تنها آکادمی کشور باشد که مربیان تیم ملی پیش از اردوی انتخابی از اعضای آن آزمون گرفته‌اند اظهار کرد: مربیان تیم ملی والیبال نوجوانان پس از بازدید اذعان داشتند نظم و پتانسیل آکادمی بسیار منحصر به فرد است.

,

مربی بین‌المللی والیبال حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نوجوانان مقاطع ابتدایی تا متوسطه در دوره‌های آموزش این رشته در آران و بیدگل را قابل توجه خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و جمعیتی شهرستان، استعدادهای بسیاری در رشته‌های مختلف ورزشی در این منطقه وجود دارد.

,

مجوز فعالیت نخستین آکادمی والیبال استان اصفهان با اجازه‌ی مستقیم رئیس فدراسیون والیبا‌ل، مبنی بر ارتقای مدرسه‌ی والیبا‌ل سحاب به آکادمی والیبا‌ل بهمن ماه سال گذشته صادر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه