اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا:

دفاع مقدس پر افتخارترین سند تاریخی ایران است

دفاع مقدس پر افتخارترین سند تاریخی ایران است
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت : جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس صفحه ای زرین و یکی از پر افتخارترین اسناد تاریخی ایران عزیز اسلامی می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش  بصیرت و استقامت مناطق مرزی سیلوانا ی ارومیه در مسجد حضرت محمد رسوالله راژان اظهار داشت : در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی همیشه راد مردانی بوده اند که چون ستارگانی درخشان فرا راه دیگران و همچو شمعی سوزان و روشنی بخش محفل انس یاران و اصحاب انقلاب بوده اند و حضور در  این جمع و همایش بصیرت و استقامت واقعا مایه افتخار و شکوه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

وی افزود:  مسئله جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوز آشکار رژیم بعث عراق با حمایت مستکبران جهان ، یک جنگ دفاعی بود و با عنایت الهی این دفاع جانانه و الهی با  غیرت ، فداکاری ، تعصب و وفاداری رزمندگان اسلام  با  پایبندی به ارزش ها  و آرمان های الهی  برگی  زرین دیگری از افتخارات جوانان ایران زمین را در مقابل جهانیان نمایان ساخت .

,

حجت الاسلام  سرایی تاکید کرد : روایت تاریخ جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس روایتی سراسر پر از افتخار است . ملت عزیز ایران اسلامی ثابت کردند در هر جایی که پای شرف، کرامت و دفاع از ارزشهای کشور و ارزشهای والای اسلامی در میان باشد ، از تمام  وجود خود مایه خواهند گذاشت  تا دشمن را مغلوب کنند و با خون خود لاله های ایران زمین را رنگین تر از هر زمان دیگری نمایان خواهند کرد تا ذره ی از خاک وطن در اختیار بیگانگان نباشد.

,

وی در ادامه بیان کرد : همه باید تلاش کنیم تا یاد و خاطرات دفاع مقدس همیشه در ذهن ها و روان ها جاری و روان باشد و زنده نگه داشتن این حماسه ی عظیم سرمشق و الگویی برای جوانان خواهد بود و همچنین دشمنان با یاد آوری حماسه ی ، دفاع مقتدرانه ی جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه جرات و فکر تعرض به خاک و بوم این سرزمین را نخواهد داشت .

,

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا افزود : هفته دفاع مقدس یادآور  یاد و خاطره ی عزیزانی می باشد که در راه بلند پایه شدن ،شکوه ، اعتلا و عظمت این نظام و  انقلاب شکوهمند اسلامی جان شیرینشان را در طبق اخلاص فدا کردند و عاشقانه به سوی دیدار حق شتافتند گرامی میداریم یاد و خاطره ی تمامی حماسه آفرینان و عزت آفرینان عرصه دفاع درجنگ تحمیلی را عزیزانی که با فداکاریهایشان مسیری را هموار کردند تا ما با قدم گذاشتن در این راه پر افتخار با عظمت و شکوه  ، همیشه سربلند و پیروز باشیم ، راهی که سرانجام آن در زیر سایه ی ولایت فقیه سعادت می باشد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه