اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

در قراردادهای نفتی پاسخ قانع کننده ای برای منتقدین وجود ندارد/ دولت باید پاسخگو باشد

در قراردادهای نفتی پاسخ قانع کننده ای برای منتقدین وجود ندارد/ دولت باید پاسخگو باشد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:در واقع در قراردادهای نفتی پاسخ قانع کننده برای منتقدین این قرادادها وجود ندارد و آن چیزی که ما در این قراردادها مشاهده می کنیم نفوذ صدر صدر بیگانه در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفتگو با خبرنگار "آرمان کرمان" در رابطه با الگوی جدید قراردادهای نفتی عنوان کرد:در واقع در قراردادهای نفتی پاسخ قانع کننده برای منتقدین این قرادادها وجود ندارد و آن چیزی که ما در این قراردادها مشاهده می کنیم نفوذ صدرصد بیگانه در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

کمالی پور تشریح کرد: با وجود کارشناسان، صاحب نظران و مهندسانی که در کشورمان داریم ضرورتی ندارد که دست عوامل خارجی را به منافع کشورمان باز کنیم.

,

وی افزود: قراردادهای نفتی با این هویتی که هم اکنون برای آن ها تعریف شده است غیر از نفوذ بیگانگان چیز دیگری در برنخواهد داشت.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد: دولت باید پاسخگو باشد و باید این قراردادها  به کمیسیون های مجلس ارجاع داده شوند تا مجلس بتواند آن ها را مورد بررسی قرار دهد و پس از تصویبشان اقدام شود.

,

کمالی پور در پایان تاکید کرد: تاکنون هیچگونه پاسخ قانع کننده ای در خصوص این قراردادها به مجلس ارائه نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه