اخبار داغ

زنگ مهر در مدارس شهرستان بوانات بصدا درآمد

زنگ مهر در مدارس شهرستان بوانات بصدا درآمد
با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه بوانات، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین زنگ مهر همزمان در سراسر مدارس شهرستان بوانات و بصورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی حضرت زهرا(س) نواخته شد و رسما سال تحصیلی 95 - 96 آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش حرف رسا، با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه بوانات، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین زنگ مهر همزمان در سراسر مدارس شهرستان بوانات و بصورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی حضرت زهرا(س) نواخته شد و رسما سال تحصیلی 95 - 96 آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حرف رسا,

علیرضا تقی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات در مراسم زنگ مهر ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مهر به دانش آموزان ، مدیران و معلمین شهرستان، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زنگ مهر برای شروع مهربانی و تحصبل خوبی ها نواخته شد و قریب به 4000 دانش آموز شهرستان بوانات وارد مدارس شدند.

,

, ,

تقی پور افزود: این تعداد دانش آموز در 85 مرکز آموزشی شهرستان بوانات در سال تحصیلی جدید به تحصیل علم خواهند پرداخت و امیدواریم که با همین روحیه بالا که دانش آموزان شروع کرده اند با تلاش خود و همت همکاران من در مدارس سال تحصیلی را با موفقیت و سربلندی به پایان ببرند.

,

وی ادامه داد: در ایام هفته دفاع مقدس قرار داریم که یادی می کنیم از رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و درور می فرستیم به روان پاک شهدای گرانقدرمان و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهندگان راه این عزیزان باشیم.

,

بمناسبت هفته دفاع مقدس زنگ مهر با دستان فرماندهی سپاه ناحیه بوانات بصدا درآمد و دانش آموزان پس از نواخته شدن زنگ در زیر سایه قرآن کریم وارد مدرسه و کلاس درس شدند.

,

, ,

, ,

, ,

در این مراسم همچنین مهندس سبزی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان نیز حضور داشت و بر حضور همه جانبه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 تاکید کرد و گفت: داشن آموزان عزیز در بحث سرشماری به خانواده های خود کمک کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,


,
, ,

, ,

 

,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه