اخبار داغ

مدیرعامل شرکت هپکو اراک خبر داد:

مشارکت هپکو با شرکت لیبهر آلمان درتأمین تجهیزات بنادر

مشارکت هپکو با شرکت لیبهر آلمان درتأمین تجهیزات بنادر
مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت:سازمان بنادر و دریانوردی به منظور تامین ۱۲‌ گنتری،مناقصه بین المللی برگزار کرد که شرکت هپکو اراک به همراه شرکت لیبهر آلمان برنده مناقصه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف‌الله سعیدی مدیرعامل شرکت هپکو اراک در این خصوص در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به منظور تامین ۱۲‌ گنتری مناقصه بین المللی برگزار کرد که شرکت هپکو اراک به همراه شرکت لیبهر آلمان برنده مناقصه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛, اراک امروز,

سعیدی اظهار کرد:حجم قرداد ۱۰۴ میلیون یورو اعلام شده اما قرار است قرداد ۲۵ درصد هم افزایش داشته باشد.

,

وی ادامه داد: برای اجرای این مناقصه lc  باز شده و ضمانت را  شرکت لیبهر آلمان به هپکو اراک داده و هم اکنون در حال چانه زنی با شرکت آلمانی برای تعیین سهم تولید داخلی هستیم.

,

مدیرعامل شرکت هپکو اراک با بیان اینکه شرکت هپکو در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ سه برابر فروش داشته است افزود: برای سال۹۵ هم دو برابر سال ۹۴ برای فروش برنامه ریزی شده است.

,

سعیدی اضافه کرد: برای تحقق این میزان فروش شرکت هپکو نیازمند ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات است که امیدواریم با پرداخت به موقع این تسهیلات شاهد تحقق برنامه های شرکت باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت هپکو اراک بدهی معوق ندارد یادآور شد: سرمایه ثبتی شرکت ۸۰ میلیارد تومان است.

,

مدیرعامل شرکت هپکو اراک تصریح کرد: شرکت هپکو که یک سرمایه منحصر به فرد در کشور و کم‌نظیر در آسیا است از زیرساخت‌های مناسب و بسیار خوبی برای تولید انواع ماشین‌آلات راهسازی و از توان مهندسی و طراحی بسیار بالایی نیز برخوردار است.

,

شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راهسازی تاسیس و از سال ۱۳۵۴شروع به فعالیت کرد.

,

شرکت هپکو اراک در حال حاضر ۲۲ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر ، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع محصولان آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن ، آلمان ، سوئد و نیو هلند می باشد و این شرکت برای تامین ماشین آلات شرکت های راه سازی کشور آمادگی کامل دارد و در این زمینه تا کنون خوش درخشیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه