اخبار داغ

طنین زنگ مهر در مدارس اقلید

طنین زنگ مهر در مدارس اقلید
زنگ مهر در مدارس شهرستان اقلید همزمان با سرار کشور طنین انداز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کلیدفارس؛زنگ مهر در مدارس شهرستان اقلید همزمان با سرار کشور طنین انداز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلیدفارس,

مجید مسعودی مدیر آموزش وپرورش اقلید  صبح امروز شنبه در آیین نواختن زنگ مهر ،دانش آموزان و نوجوانان را بزرگترین سرمایه های اجتماعی دانست و اظهار کرد: در هر کشور سرمایه های زیربنایی مختلفی وجود دارد که از میان این سرمایه ها بزرگترین سرمایه، انسان و سرمایه های اجتماعی است و دانش آموزان بزرگترین سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

,

مسعودی ادامه داد:اولین محیطی که فرزندان ما با جامعه واقعی آشنا می‌شوند محیط مدرسه است. در محیط مدرسه است که دانش‌آموزان هم سن و سال‌های خود را در کنار مطالبات، نیازها و عواطف گوناگون مشاهده می‌کنند و برای اولین بار تنوع انسان‌ها و نیازها را مشاهده می‌کنند.

,

وی از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عاملی در رساندن سرمایه های اجتماعی به اوج قله های عزت، شرافت و مقاومت یاد کرد و افزود: شما دانش آموزان از تبار شهید «فهمیده» هستید و باید با الگو قرار دادن اینگونه نوجوانان مسیر پرپیچ و خمی که برای رسیدن به آرمان های انقلاب ترسیم شده را طی کنید.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه